×

کمک ۲ میلیاردی مردم لرستان به نیازمندان در قالب صدقات

  • مرداد ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: لرستانی‌ها بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند. به گزارش نیساخبر، سید حمید علوی با بیان اینکه ۲۳۳ هزار و ۵۴۱ صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در استان نصب شده است، گفت: لرستانی ها بیش از […]

    کمک ۲ میلیاردی مردم لرستان به نیازمندان در قالب صدقات
  • کمک ۲ میلیاردی مردم لرستان به نیازمندان در قالب صدقات

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: لرستانی‌ها بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

    به گزارش نیساخبر، سید حمید علوی با بیان اینکه ۲۳۳ هزار و ۵۴۱ صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در استان نصب شده است، گفت: لرستانی ها بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال طی چهارماهه گذشته در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

    وی به موارد صرف صدقات مردمی در امور محرومان اشاره کرد و افزود: صدقات مردم در بخش‌های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی، فرهنگی و اشتغال و خودکفایی برای خانواده های نیازمندان هزینه شده است.

    معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر با بهره گیری از شیوه های نوین و درگاه‌های الکترونیکی جذب مشارکت‌های مردمی آسان‌تر انجام می‌شود، افزود: صندوق‌های صدقه کمیته امداد یکی از راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی است که در اماکن مختلف شهری و روستایی، ادارات و نهادها نصب و توزیع شده است.

    علوی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران لرستانی همواره در کمک رسانی به محرومان با کمیته امداد مشارکت داشته اند، گفت: سال گذشته از طریق بیش از ۲۳۶  هزار و ۴۰۴ صندوق صدقه بیش از ۶۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال جذب و در امور  مددجویان و نیازمندان هزینه شد.

    وی با اشاره به اینکه کمیته امداد تدابیری را برای جلوگیری از سرقت از صندوق صدقات و سرعت بخشی به فرایند خدمت رسانی مدنظر دارد، بیان کرد: نیکوکاران با استفاده از روش های الکترونیکی و درگاه های اینترنتی می توانند در امور خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان سهیم باشند.

    معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان شماره # ۰۶۶*۸۸۷۷* را برای پرداخت کمک ها از طریق گوشی های همراه به مردم شریف ونیکوکار اعلام کرد و از مشارکت عموم خیران در کمک به محرومان و نیازمندان تشکر کرد.

    انتهای پیام/

    منبع: مهر

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *