×

کنترل ورودی های لرستان تشدید می شود

  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: کنترل ورودی شهرستان های استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشدید می شود بنابراین از سفرهای غیرضروری به این استان پرهیز شود.

    کنترل ورودی های لرستان تشدید می شود
  • سیدموسی خادمی روز یکشنبه در بازدید از واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل افزود: در تمامی ورودی های  استان خودروهای غربالگری و کنترل فعال است اما این فعالیت ها و سختگیری طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

    وی همچنین تولید الکل و محصولات وابسته همچون ژل ضدعفونی در استان را مطلوب دانست و ادامه داد: بسیاری از کارخانه های محصولات بهداشتی، آرایشی و شوینده استان از قبل بهداشتی آرایشی و شوینده بودند  خطوط تولید خودرا  به نیاز امروز جامعه تغییر داده  و ساخت ژل ضدعفونی را در دستور کار قرار داده اند.

    وی تصریح کرد: الکل مورد نیاز نسبت به ظرفیت این کارخانه ها در استان تولید نمی شود که برای رفع این مشکل باید از برخی استان ها الکل خریداری شود.

    استاندار لرستان با اشاره به اینکه همچنان در تامین ماسک مشکل داریم گفت: در این خصوص فعالیت های خوبی توسط نساجی، زاگرس پوش بروجرد و تولید کنندگان خرد آغاز شده که مجوزهای لازم در حال صدور است.

    خادمی همچنین در خصوص تعطیلی بازار در برخی شهرهای استان افرود: این طرح ۸۰ درصد در شهرهای پرجمعیت موفق بوده اما عده ای از اصناف غیرضروری که مقاومت می کنند در صورت  ادامه فعالیت پلمپ خواهند شد.

    وی تاکید کرد: مشکلی راجع به مواد ضروری از جمله غذا و دارو در استان وجود ندارد و به همین منظور داروخانه ها در ایام نوروز تعطیل نیستند.

    تا روز ۲۴ اسفند ابتلای ۲۳۵  لرستانی و مرگ ۲۰ نفر از این تعداد به دلیل ابتلا به کرونا تایید شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *