×

یادداشت/ تلنگری به ماجرای نماینده بهارستانی ها و جوابیه پاستوری ها در لرستان

  • فروردین ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   به گزارش نیساخبر“چند روزی از آغاز سال نگذشته است که کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی استان از انتشار مطالب غیر دوستانه میان”سید حمید کاظمی” نماینده مردم پلدختر و نمایندگان دولت در استان پر شده است.   کش و قوس ها تا جایی پیش رفته که ا باید هر لحظه منتظر جوابیه […]

    یادداشت/  تلنگری به ماجرای نماینده بهارستانی ها و جوابیه پاستوری ها در لرستان
  •  

    به گزارش نیساخبر“چند روزی از آغاز سال نگذشته است که کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی استان از انتشار مطالب غیر دوستانه میان”سید حمید کاظمی” نماینده مردم پلدختر و نمایندگان دولت در استان پر شده است.

     

    کش و قوس ها تا جایی پیش رفته که ا باید هر لحظه منتظر جوابیه ای از هر فردی باشیم به طوری که این  گفت و شنود ها اکنون به برخی از مسئولین،  طرفداران احزاب، معاونت ها ، مسئولین شهرستان پلدختر و کاربران همیشه فعال فضای مجازی کشیده شده است  که ناخودآگاه به یاد ضرب المثل “هردم از این باغ بری می رسد” می افتیم.

     

    حال جدا از مباحثی که میان هر دو طرف مطرح شده است و قضاوت کردن در این باره که حق با نماینده  بهارستان است و یا پاستور؛ آیا به وجود آمدن این منازعات در سالی که باز هم مقام معظم رهبری با تاکید بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور آن را “اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال نامگذاری کرده عملی صحیح است.

     

    سالی که نمایندگان دو قوه در استان در آن باید با وحدت و همدلی بزرگترین مشکل استان که بیکاری است  را رفع کنند و جلو دارد همجه مهاجرت جوانان به استان های دیگر شوند اکنون در تلاطم فضایی پر تنش و به دور از منفعت برای مردم غوطه ور شوند.

     

    به هرحال خارج از تایید و یا رد صحبت های نماینده مردم پلدختر، آیا بهتر نبود استانداری لرستان  پاسخ این نماینده را در قالب یک جوابیه اصولی در فضایی آرام منتشر و در مقام پاسخگویی بدون درگیر کردن سایر معاونت ها اقدام به جوابیه دادن می کرد.

     

    در حالی این اتفاقات به وقع پیوست که کانال های منتسب به استانداری لرستان هر فرد چه در جایگاه حقوقی و یا حقیقی مطلبی را به نفع استانداری به رشته تحریر درآورد منتشر کرد که این خود به حواشی پیرامون انتقادات این نماینده دامن زد.

     

    شکی نیست که همیشه وجود اختلافات و انتقادات چه به عملکرد نمایندگان مجلس و  چه به دولت ها  وجود دارد و امری طبیعی است از طرفی دستگاه ها نیز در مقام دفاع از عملکرد خود موظف به پاسخگویی هستند اما آیا بهتر نبود در همین روزهای آغازین سال هردو طرف صحبت هایی خود را در فضایی واقعی نه مجازی برای پیشبرد اهداف استان عنوان و به نتیجه معقول تری دست پیدا می کردند تا نتیجه ای که اکنون به ثمر رسیده است.

     

    به هر حال امید است؛ مسئولین دولت و نمایندگان مجلس و اصحاب “واقعی” رسانه همدلی بیشتری را در فضایی  با رویکرد نقد سازنده با یکدیگر داشته باشند تا در نهایت مردم از انتخاب خود ناامید نشوند.

     

     نویسنده: فرزانه صادقی فرد

    منبع سفیرافلاک

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *