×

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:
۱۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با اربعین در بین نیازمندان توزیع می شود

  • کد نوشته: 13872
  • مهر ۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • حجت الاسلام غلامی، معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۱۰۰۰ بسته معیشتی با تلاش و همت هیات های مذهبی و مداحان همزمان با اربعین در بین نیازمندان توزیع می شود.

    ۱۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با اربعین در بین نیازمندان توزیع می شود
  • حجت الاسلام احمدرضا غلامی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین برنامه ریزی لازم انجام شده و با توجه به شیوع کرونا امسال بخشی از برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

    وی افزود: امسال پیاده روی اربعین برگزار نمی شود اما موکب ها فعالیت خود را به سمت تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه سوق داده اند تا بتوانند کمک های مردمی را جمع آوری و پس از بسته بندی در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار دهند.

    معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: تاکنون در استان ۱۲ موکب برای جمع آوری کمک های مومنانه اعلام آمادگی کردند که پیش بینی می شود تعداد موکب ها برای این برنامه تا روز اربعین افزایش یابد.

    وی گفت: هزار بسته معیشتی با کمک هیات های مذهبی و مداحان استان تهیه و همزمان باایام اربعنی در بین نیازمندان توزیع می شود؛ اربعین راهکاری برای توسل است که تحولی در وجود انسان شکل گیرد و تلاش شده تا امسال بخشی از برنامه ها که به دلیل کرونا امکان اجرا ندارد در فضای مجازی اجرا شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *