سید محمد صادق طاهری اظهارداشت: خیرین مسکن ساز طی این سالها در بخش های مختلفی برای کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان و نیازمندان اقداماتی را انجام داده اند و تلاش شده تا با کمک های خیرین، سقفی برای آنها تهیه شود.

وی افزود: یکی از پروژه هایی که در دستور کار ساخت قرار دارد، پروژه ساخت ۹۶ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر است که با همکاری بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین مسکن ساز در حال اجراست.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان تصریح کرد: در این طرح دستگاه های مربوطه برای هر واحد ۱۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کنند و مابقی از طریق کمک خیرین، تسهیلات و آورده متقاضی است.

طاهری با اشاره به اینکه کل اعتبار برای ساخت ۹۶ واحد حدود ۳۲ میلیارد تومان است، گفت: از این میزان ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض و ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم از طریق تسهیلات و خیرین تامین می شود که این منازل ظرف ۱۸ ماه ساخته و در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از حساب خود انجمن برای کمک به تعمیر یا ودیعه مسکن محرومان کمک هایی صورت می گیرد، افزود: برهمین اساس به ۲۵ خانوار مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز لرستان خاطرنشان کرد: برای سال آینده برنامه ریزی شده که ۱۲۰ واحد منزل مسکونی به صورت تفاهم نامه برای نیازمندان ساخته شود که زمین مورد نیاز این واحدها تهیه شده است.

انتهای پیام/