×

۱۳ نفر در رابطه با درگیری‌های ” کهمان” سلسله بازداشت شدند

  • کد نوشته: 14805
  • اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سلسله گفت: ۱۳ نفر از عاملان درگیری، تحریک کنندگان و انتشار دهندگان تصاویر حوادث روز گذشته (هشتم اردیبهشت ماه) منطقه گردشگری ” کهمان” شناسایی و دستگیر شدند.

    ۱۳ نفر در رابطه با درگیری‌های ” کهمان” سلسله بازداشت شدند
  • سرهنگ عسکر عیسایی گفت : در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای  منطقه کهمان و جلوگیری اهالی این روستا از اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی منطقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: عده دیگری نیز شناسایی شده اند و دستگیری آخرین نفرات شناسایی شده در دستور کار پلیس است.

    وی با اشاره به همکاری خوب مردم  کهمان در مرحله اول آزادسازی اراضی ملی منطقه اظهار داشت: در فرصت مناسب و با برنامه ریزی صحیح، تمامی مناطق و حرائم تصرف شده آزادسازی می شود.

    سرهنگ عیسایی تاکید کرد: انتظار می رود مردم در مرحله دوم نیز ضمن همکاری و همراهی خود با مسوولان، گام مهمی در راستای رونق صنعت گردشگری شهرستان بردارند چراکه عواید حاصل از رونق گردشگری بیش از هرکسی، به مردم منطقه خواهد رسید.

    وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و جان مردم هیچگاه معتقد به برخورد فیزیکی نبوده و خواستار مشارکت مسوولانه مردم است بنابراین همراهی آنها می تواند نقش مهمی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از پدیده زمین خواری و کوه خواری داشته باشد.

    مرحله دوم آزادسازی اراضی ملی منطقه گردشگری “کهمان” شهرستان سلسله در استان لرستان روز چهارشنبه به دلیل درگیری برخی سودجویان با ماموران نیروی انتظامی دچار حاشیه و تصاویری از این اتفاق در فضای مجازی منتشر شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *