×

۹ اکیپ و ۳۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی لرستان در مهران مستقر شدند

  • کد نوشته: 6481
  • آبان ۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان گفت: ۹ اکیپ فوریت‌های پزشکی و ۳۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین در مرز مهران استقرار یافته‌اند. حسینعلی رفایی از استقرار ۹ اکیپ فوریت پزشکی لرستان در مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: ۸ اکیپ فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات‌رسانی به […]

    ۹ اکیپ و ۳۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی لرستان در مهران مستقر شدند
  • آمبولانس

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان گفت: ۹ اکیپ فوریت‌های پزشکی و ۳۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین در مرز مهران استقرار یافته‌اند.

    حسینعلی رفایی از استقرار ۹ اکیپ فوریت پزشکی لرستان در مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: ۸ اکیپ فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شده است.

    وی بابیان اینکه ۳۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی نیز در مرز مهران استقراریافته‌اند افزود: اکیپ‌های فوریت پزشکی استان لرستان از سوم آبان ماه اعزام‌شده و تا پنج روز بعد از اربعین حضور دارند.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان عنوان کرد: بالگرد اورژانس هوایی استان لرستان نیز به‌عنوان پشتیبان در مکان قرارگرفته و در صورت نیاز از بالگرد نیز استفاده می‌شود.

    وی بابیان اینکه هرساله خدمات فوریت‌های پزشکی لرستان به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود تصریح کرد: اکیپ‌های فوریت پزشکی لرستان در جاده‌های منتهی به مهران مستقر هستند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *