×

?تازه ترین #آمار ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان لرستان

  • کد نوشته: 3645
  • فروردین ۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   به گزارش نیساخبر، ستاد انتخابات استان لرستان طی اطلاعیه ای تازه ترین آمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به تفکیک شهرستان های این استان اعلام کرد. بر اساس این گزارش در مجموع تاکنون یک هزار و ۴۱۴ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان ثبت نام کرده اند که از […]

    ?تازه ترین #آمار ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان لرستان
  •  

    به گزارش نیساخبر، ستاد انتخابات استان لرستان طی اطلاعیه ای تازه ترین آمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به تفکیک شهرستان های این استان اعلام کرد.

    بر اساس این گزارش در مجموع تاکنون یک هزار و ۴۱۴ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۴۶ داوطلب در حوزه شهری و ۹۶۸ داوطلب در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.

    شهرستان خرم آباد با ۳۱۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده که از این تعداد ۱۲۱ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهری و ۱۹۶ نفر داوطلب انتخابات شوراهای روستایی هستند.

    در شهرستان بروجرد ۱۵۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۷ نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهری و ۵۹ نفر داوطلب انتخابات شوراهای روستایی هستند،

    در شهرستان الیگودرز ۱۳۱ نفر شامل ۳۷ داوطلب انتخابات شوراهای شهری و ۹۴ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام کرده اند.

    در شهرستان کوهدشت ۱۱۲ داوطلب شامل ۳۵ داوطلب حوزه شهری و ۷۷ داوطلب حوزه روستایی ثبت نام کرده اند، در شهرستان دورود ۹۵ نفر شامل ۴۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهری و ۴۸ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام خود را کامل کرده اند و در شهرستان دلفان نیز ۳۴ داوطلب حوزه شهری و ۳۴ داوطلب حوزه روستایی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده اند.

    شهرستان سلسله پس از خرم آباد دارای بیشترین آمار داوطلبان بوده و ۲۱ داوطلب انتخابات حوزه شهری و ۲۱۶ داوطلب انتخابات حوزه روستایی را دارد.

    در شهرستان ازنا ۴۴ نفر شامل ۱۶ داوطلب انتخابات شوراهای شهری و ۲۸ داوطلب انتخابات شوراهای روستایی با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری ها ثبت نام کرده اند، در شهرستان پلدختر نیز ۸۶ داوطلب شامل ۲۶ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهری و ۶۰ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت نام کرده اند.

    در شهرستان دوره چگنی ۱۲۸ نفر شامل ۸ داوطلب حوزه شهری و ۱۲۰ داوطلب حوزه روستایی ثبت نام کرده اند و در شهرستان رومشکان نیز ۴ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهری و ۳۶ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت نام خود را کامل کرده اند.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *