×

در گفت و گو با رسانه‌ها مطرح شد؛
آزاد سازی حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی الشتر

  • اسفند ۱۱, ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله از آزاد سازی حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی این شهرستان طی امسال خبر داد.

    آزاد سازی حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی الشتر
  • محسن ملکی امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با توجه به اهمیت صیانت از حریم راه‌ها، از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۱۵۰ مورد اخطار برای متجاوزان حریم راه صادر و حریم ۴۷ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی شهرستان الشتر آزادسازی شده است.

    وی گفت: در این ۱۱ ماهه ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری حاشیه راه و لایروبی دهانه پل‌ها به میزان ۵۰ هزار مترمکعب انجام شده است.

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله با اشاره به اقدامات در حوزه ایمن سازی محورها اظهار داشت: اجرای ۴۵ کیلومتر خط کشی در راه‌های اصلی و فرعی شهرستان، نصب ۴۷۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب پایه و صفحه گاردریل به طول ۳۵۰ متر، شست و شوی علائم جاده‌ای در طول ۱۴۰ کیلومتر و ترانشه برداری به میزان دو هزار مترمکعب بخشی از اقدامات شهرستان الشتر در ایمن سازی محورهای اصلی، فرعی و روستایی بوده است.

    ملکی از پاکسازی ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان الشتر خبر داد و گفت: در حوزه حمل و نقل نظارت مستمر بر فعالیت ناوگان صورت می‌گیرد و تاکنون هزار و ۷۰۰ مورد کنترل دروازه‌ای ناوگان کالا و مسافر انجام شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *