×

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع امسال

  • کد نوشته: 4928
  • اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • ثبت نام حجاج در کاروان‌های تمتع امسال آغاز شد . به گزارش نیساخبر ،رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام زائران در کاروان های حج تمتع امسال برای انجام حج ابراهیمی  به صورت همزمان در همه استانها آغاز شد. حمید محمدی گفت: واجدان شرایط تشرف  به سرزمین وحی  که از ۲۳ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت  ماه  […]

    آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع امسال
  • ثبت نام حجاج در کاروان‌های تمتع امسال آغاز شد .

    به گزارش نیساخبر ،رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام زائران در کاروان های حج تمتع امسال برای انجام حج ابراهیمی  به صورت همزمان در همه استانها آغاز شد.
    حمید محمدی گفت: واجدان شرایط تشرف  به سرزمین وحی  که از ۲۳ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت  ماه  با مراجعه به شعب بانک ملی برای ثبت نام اولیه تشرف به حج اقدام کرده اند، می توانند به مدت ۵ روز با مراجعه به سامانه haj96.haj.ir  یا با مراجعه مستقیم به کاروان ها ، برای نام نویسی در کاروانهای حج اقدام کنند.
    وی گفت: ثبت نام کنندگان مرحله تکمیل ظرفیت باید از میان گزینه های موجود کاروان هایشان را انتخاب کنند.
    محمدی افزود: کاروان ها در ۸ گروه  قیمتی با توجه به درجه هتل ها و نوع پروازها قیمتشان مشخص شده و بقیه خدماتی که به حجاج ارائه می گردد، یکسان است.
    وی با بیان اینکه پروازهای  حج امسال از دوم مرداد ماه با اعزام گروه های ستادی، عوامل آشپزخانه ها و دیگر مجموعه ها آغاز خواهد شد، افزود:  کاروانهای مدینه قبل، ۹ مرداد  و کاروانهای مدینه بعد ۲۰ مردادماه  برای  انجام مناسک حج مشرف  می شوند.
    وی گفت:اعزام  زائران از ۹ مردادماه آغاز  و تا ۳ شهریورماه ادامه دارد افزود: امسال   ۸۶ هزار و ۵۰۰  زائر ایرانی  در قالب ۶۰۰ کاروان  در ۲۰ ایستگاه پروازی  به مراسم حج تمتع اعزام خواهند شد .

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *