×

ابراز نارضایتی برخی خبرنگاران لرستان از استفاده ابزاری نام رسانه نگاران!

  • کد نوشته: 6031
  • شهریور ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • روز گذشته خبری مبنی بر حمایت اصحاب رسانه استان از یک مدیر نزدیک به دفتر استاندار لرستان در برخی از رسانه های درباری لرستان منتشر شد.   به گزارش نیساخبر، طی هفته های اخیر که زمزمه های رفتن هوشنگ بازوند از لرستان به گوش می رسید، رسانه های درباری که منافع خود را در خطر […]

    ابراز نارضایتی برخی خبرنگاران لرستان از استفاده ابزاری نام رسانه نگاران!
  • ابراز نارضایتی برخی خبرنگاران لرستان از استفاده ابزاری نام رسانه نگاران!

    روز گذشته خبری مبنی بر حمایت اصحاب رسانه استان از یک مدیر نزدیک به دفتر استاندار لرستان در برخی از رسانه های درباری لرستان منتشر شد.

     

    به گزارش نیساخبر، طی هفته های اخیر که زمزمه های رفتن هوشنگ بازوند از لرستان به گوش می رسید، رسانه های درباری که منافع خود را در خطر می دیدند از هر اقدامی برای ماندن وی دریغ نکردند از تهیه طومار برای معاون اول رئیس جمهور تا انتشار رگباری مطالبی در دفاع از بازوند!

     

    با وجود همه این تلاش ها بازوند رفت و چند روزی می شود که سیدموسی خادمی به طور رسمی سکان مدیریت استان را بر عهده گرفته است و با این انتصاب رسانه های درباری لرستان برای حفظ منافع خود به تکاپو افتاده اند.

     

    روز گذشته خبری مبنی بر حمایت اصحاب رسانه استان از یک مدیر نزدیک به دفتر استاندار لرستان در برخی از رسانه های درباری لرستان منتشر شد که در این زمینه ذکر برخی نکات لازم به نظر می رسد.

     

    جدای از اینکه حمایت تا به این حد از یک مدیر مغایر با رسالت رسانه ها در حمایت از مردم است، این خبر صدای اهالی رسانه استان را درآورده و بسیاری از خبرنگاران استان اعلام کرده اند که هیچ حمایتی از این مدیر نداشته اند و به این مسئله نیز معترضند.

     

    حال این سوال مطرح است که این مدیر چه خدمت مهمی در گذشته به مردم و رسانه ها کرده که برخی از افراد منتصب به دربار در استانداری لرستان باید بر ماندن وی اصرار کنند؟ یا شاید برای برخی رسانه های خاص منفعتی دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم!

     

    با تکذیب و اظهار بی اطلاعی بسیاری از اهالی رسانه استان از این خبر این انتظار برای همگان به وجود آمده که این رسانه ها اسامی رسانه های حامی این مدیر را منتشر کنند تا شفاف سازی در این صورت گیرد.

     

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *