×

اجرای طرح فیبر نوری مسیر خرم آباد به سلسله

  • خرداد ۱۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل مخابرات لرستان گفت: فیبر نوری مسیر خرم آباد به شهرستان سلسله به طول ۵۰ کیلومتر با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.   به گزارش نیساخبر، هومان محمودی افزود: اجرایی شدن این طرح یکی از دستاوردهای سفر اخیر وزیر ارتباطات به این شهرستان بود که می توان گفت در ۲۰ سال اخیر بی […]

    اجرای طرح فیبر نوری مسیر خرم آباد به سلسله
  • اجرای طرح فیبر نوری مسیر خرم آباد به سلسله

    مدیرکل مخابرات لرستان گفت: فیبر نوری مسیر خرم آباد به شهرستان سلسله به طول ۵۰ کیلومتر با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد.

     

    به گزارش نیساخبر، هومان محمودی افزود: اجرایی شدن این طرح یکی از دستاوردهای سفر اخیر وزیر ارتباطات به این شهرستان بود که می توان گفت در ۲۰ سال اخیر بی سابقه ترین کار ارتباطی و مخابراتی برای شهرستان های سلسله و دلفان عملیاتی شده و بخشی از آن ها در دست اقدام است.
    وی با اشاره به انجام فیبر نوری شهرک صنعتی الشتر به طول ۵ هزار و ۹۱۵ متر اظهار کرد: افزایش پهنای باند مرکز الشتر به میزان ۲ گیگ، افزایش پهنای باند روستاهای دره تنگ، دکاموند ، دهرحم ، مومن آباد، سیاهپوش و نصب اینترنت روستای آهنگران با صرف ۲۶۰ میلیون ریال انجام شد.
    محمودی با اشاره به دیگر طرح های انجام شده حاصل سفر وزیر ارتباطات به شهرستان سلسله، عنوان کرد: نصب ۱۱ سایت تری جی و فور جی، نصب ۲ سایتدایری ۳۷۸ تلفن پابت تو جی عالم آباد و گریران، افزایش ظرفیت انتقال ترافیک ارتباطی ، دایری ۳۷۸ تلفن ثابت و دایری ۴۱۵ پورت ADSL از دیگر اقدامات انجام شده مخابراتی در شهرستان سلسله بوده است.
    مدیرکل مخابرات لرستان تصریح کرد: برای تمامی طرح های انجام شده مخابراتی در شهرستان سلسله در مجموع ۶۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.
    شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
    این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.

    انتهای پیام/

    منبع: ایرنا


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *