×

از امنیت ستودنی سلسله تا نبود امکانات کافی در مجموعه انتظامی شهرستان

  • کد نوشته: 5809
  • مرداد ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر“مسول عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان در جمع مردم شهرستان سلسله با اشاره به امنیت کنونی ایران اسلامی گفت: استان لرستان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و شهرستان سلسله به واسطه نیروهای خدوم انتظامی توانسته است احساس امنیت و آرامش را در سطح این شهرستان حکم فرما کند. حجت الاسلام حسینی گفت: […]

    از امنیت ستودنی سلسله تا نبود امکانات کافی در مجموعه انتظامی شهرستان
  • به گزارش نیساخبر“مسول عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان در جمع مردم شهرستان سلسله با اشاره به امنیت کنونی ایران اسلامی گفت: استان لرستان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و شهرستان سلسله به واسطه نیروهای خدوم انتظامی توانسته است احساس امنیت و آرامش را در سطح این شهرستان حکم فرما کند.

    حجت الاسلام حسینی گفت: امنیت موجود در سلسله ثمره همکاری مردم این شهرستان با مجموعه نیروی انتظامی است.

    این مراسم در ادامه به صورت پرسش و پاسخ با حضور عقیدتی سیاسی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان لرستان و فرماندهی انتظامی شهرستان سلسله با مردم برگزار شدکه چند تن از شهروندان سلسله به نمایندگی از مردم ،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم انتظامی سلسله، خواستار توسعه بیشتر تشکیلات و زیرساخت های مجموعه انتظامی سلسله شدند و بر این عقیده بودند که زیرساخت های کنونی پاسخ گوی جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان نیست و این مهم می بایست همراه رشد جمعیت توسعه می یافت چرا که این امر سبب مشقت پرسنل انتظامی سلسله در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم این شهرستان شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان سلسله در پاسخ به این مطالبه مردم گفت: با پیگیری های به عمل آمده و حمایت فرمانده انتظامی استان اعتبار تاسیس ابنیه و تجهیز امکانات تامین شده است اما مشکل زمین جهت احداث ، گریبانگیر ماست که ان شاءالله با حمایت مردم سلسله پیگیر زمین احداث هستیم.

    منصوری افزود: البته ما انتظار همکاری بیشتری از اداره منابع طبیعی داریم تا با در اختیار نهادن زمین مناسب مسئله زمین جهت احداث مرتفع شود.

    سرهنگ منصوری با بر شمردن شاخصه های امنیت افزود: رشد احساس امنیت در شهرستان حاصل تعامل سازنده مردم سلسله و مجموعه نیروی انتظامی است و از کلیه پرسنل خدوم این مجموعه بابت تلاش شبانه روزی جهت تامین امنیت مردم سلسله قدر دانی کرد.

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *