×

استاندار لرستان در همایش روز مهندس: پرچم داران اقتصاد مقاومتی باید مهندسین باشند

  • اسفند ۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  • به گزارش نیسانیوز به نقل از سفیر افلاک دکتر “هوشنگ بازوند” استاندار لرستان صبح امروز در همایشی که به مناسبت روز مهندس در سالن همایش بانک صادرات خرم آباد برگزار شد گفت: شناسنامه یک مهندس خلاقیت اوست؛ خلاقیت موتور محرک علوم مهندسی است.

    استاندار لرستان در همایش روز مهندس: پرچم داران اقتصاد مقاومتی باید مهندسین باشند
  • پرچم داران اقتصاد مقاومتی باید مهندسین باشند

    هوشنگ بازوند گفت: یکی از دلایلی که لرستان قربانی فرصت سوزی شده است این است که مدیرانی با روحیه ریسک پذیری نداشته ایم.

    به گزارش نیسانیوز به نقل از سفیر افلاک دکتر “هوشنگ بازوند” استاندار لرستان صبح امروز در همایشی که به مناسبت روز مهندس در سالن همایش بانک صادرات خرم آباد برگزار شد گفت: شناسنامه یک مهندس خلاقیت اوست؛ خلاقیت موتور محرک علوم مهندسی است.

     

    وی افزود: اگر خلاقیت در کار نباشد نمی توانیم به هیچ هدفی برسیم.

    بازوند روحیه تسلیم نشدن در مقابل موانع را از ابزارهای خلاقیت دانست و بیان داشت: در راه رسیدن به توسعه موانع زیادی وجود دارد، مهندسی که خلاقیت داشته باشد می تواند در برابر موانع ایستادگی و بر آن ها غلبه کند.

    استاندار لرستان قدرت تصمیم گیری، آزادی عمل، روحیه خطر پذیری را خصوصیات یک مهندس خلاق عنوان کرد و گفت: یکی از دلایلی که لرستان قربانی فرصت سوزی شده است این است که مدیرانی با روحیه ریسک پذیری نداشته ایم، ما باید در تصمیم گری ها ریسک کنیم و هزینه آن را هم بدهیم.

    بازوند افزود: اگر به دنبال سرمایه گذاری های کلان و حل ظرفیت های بلاتکلیف در استان هستیم این کار با پرچم داری مهندسین استان امکان پذیر می شود.

     وی اقتصاد مقاومتی را یک علم دانست و اظهار کرد: پیش قراولان اقتصاد مقاومتی باید مهندسین باشند تا با اندیشه خود بر موانع غلبه کنند و موجب توسعه استان شوند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *