×

استاندار لرستان: کسانی که نقل‌و قول دروغ به من زدند را نمی‌بخشم

  • کد نوشته: 6008
  • شهریور ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: ایجاد توسعه بدون هزینه امکان‌پذیر نیست و کسانی که نقل‌و قول دروغ زدند را نمی‌بخشم، چرا که حق‌الناس بوده و گناه بزرگی است. به گزارش نیساخبر، هوشنگ بازوند امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اقداماتی که طی چند سال دوران استانداری خود انجام داده است، اظهار داشت: […]

    استاندار لرستان:  کسانی که نقل‌و قول دروغ به من زدند را نمی‌بخشم
  • بازوند

    استاندار لرستان گفت: ایجاد توسعه بدون هزینه امکان‌پذیر نیست و کسانی که نقل‌و قول دروغ زدند را نمی‌بخشم، چرا که حق‌الناس بوده و گناه بزرگی است.

    به گزارش نیساخبر، هوشنگ بازوند امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اقداماتی که طی چند سال دوران استانداری خود انجام داده است، اظهار داشت: احیا مجتمع کشت‌وصنعت یکی از اقدامات خوبی بود که انجام‌ گرفت و امروز بیش از ۶۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در گلخانه آن مشغول به کار هستند‌ و بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی به‌صورت مستقیم در مجتمع کشت و صنعت به وجود آمده است.

    وی بیان کرد: مردم  لرستان یکی از  بهترین مردم کشور هستند و صداقت، اخلاق، قدرشناسی و کم‌توقعی ازجمله خصوصیات آن‌هاست به‌طوری‌که در کمتر استانی مردمی با این ویژگی‌ها وجود دارد.

    بازوند گفت: مردم قاضی‌های خوبی هستند و من در تمام این مدت همواره به کار مشغول بودم و از کار لذت می‌بردم.

    وی به آغاز عملیات اجرایی لاستیک‌سازی خرم‌آباد اشاره و تصریح کرد: بازسازی خطوط ریلی استان، اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد، افتتاح فاز اول صنایع غذایی گهر دورود و آغاز عملیات اجرایی آزادراه خرم‌آباد ـ اراک از جمله اقدامات دیگری است که انجام شد.

    استاندار لرستان خاطرنشان کرد: فعال شدن گلخانه دیناروند، پتروشیمی، عملیان اجرایی برج‌های دوقلو و افتتاح چهار سد بزرگ در لرستان نیز از دیگر اقدامات خوبی بود که انجام گرفت.

    وی اظهار داشت: اقداماتی که انجام شد، هزینه‌های زیادی برای من ایجاد کرد اما همواره مدیریت ارشد یک استان باید جهت توسعه آن استان هزینه کند.

    بازوند افزود: ایجاد توسعه بدون هزینه امکان‌پذیر نیست و کسانی که نقل‌و قول دروغ زدند را نمی‌بخشم، چرا که حق‌الناس بوده و گناه بزرگی است.

    وی عنوان کرد: در استان لرستان همواره کار کردم و هیچ روز تعطیلی نبود که کار نکنم مگر در روزهای عاشورا که فقط عصرها در محل کار بودم.

    استاندار لرستان با اشاره به اینکه توفیقات استان در بخش‌های مختلف به خاطر توجه وزیر کشور است، خاطرنشان کرد: انتخاب خادمی به‌عنوان استاندار جدید این توفیقات را کامل می‌کند.

    وی عنوان کرد: امسال بیش از ۹۶ جلسه ستاد تسهیل برگزار شد و  بر اساس اعلام وزارت صنعت ستاد تسهیل یکی از فعال‌ترین ستادها بوده است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *