×

اعزام ۱۰۰ مبلغ روحانی به مساجد شهرستان سلسله در ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 5042
  • خرداد ۱۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رییس اداره تبلیغات اسلامی سلسله گفت: امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان، ۱۰۰ مبلغ روحانی در مساجد شهرستان سلسله به انجام تبلیغات اسلامی می‌پردازند.   به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین«موسوی» ضمن با بیان اینکه رمضان ماه تقویت اراده های انسانی است، هدف و فایده روزه‌داری را افزایش تقوا ذکر و اظهار داشت: خداوند در […]

    اعزام ۱۰۰ مبلغ روحانی به مساجد شهرستان سلسله در ماه مبارک رمضان
  • اعزام 100 مبلغ روحانی به مساجد شهرستان سلسله در ماه مبارک رمضان

    رییس اداره تبلیغات اسلامی سلسله گفت: امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان، ۱۰۰ مبلغ روحانی در مساجد شهرستان سلسله به انجام تبلیغات اسلامی می‌پردازند.

     

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین«موسوی» ضمن با بیان اینکه رمضان ماه تقویت اراده های انسانی است، هدف و فایده روزه‌داری را افزایش تقوا ذکر و اظهار داشت: خداوند در ماه رمضان بهترین فرصت را برای افزایش تقوا انسان فراهم کرده است که همان حفظ و کنترل افکار، گفتار و کردار انسان است.

    وی به چگونگی بهره‌مندی هر چه بیشتر از فضیلت‌های این ماه مبارک اشاره و تصریح کرد: همان گونه که از آیات و ورایات  بر می‌آید، این ماه از افضل ماه‌هاست و انسان باید تا می‌تواند با توجه کردن به ذکر و یاد خداوند در همه لحظات، از این فرصت به خوبی بهره‌مند شود.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه آمرزش و توبه و بازگشت به سوی خداست، ابراز داشت: رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای زدودن آلودگی‌های حیات معنوی است افرادی که در زندگی خود آلودگی‌هایی داشته‌اند می‌توانند این فرصت را غنیمت شمارند و کسانی که به بهانه‌های مختلف روزه نمی‌گیرند در حقیقت خود را از آثار و برکات این ماه عزیز محروم کرده‌اند.

    وی رمضان را ماه درک و فهم و همنشینی با قرآن دانست و افزود: رمضان بهار قرآن است و فرصتی است که انسان در پرتو قرآن و به برکت رمضان در راه رشد معنوی و اخلاقی گام بردارد.

    حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اصول و مبانی دینی افزود: با توجه به اینکه ماه رمضان فرصتی برای تزکیه نفس و رسیدن به کمال می‌باشد روحانیون این شهرستان نیز فرصت مناسبی برای حرکت در این مسیر فراهم می‌آوردند.

    وی تصریح کرد: هر ساله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، سعی در استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده داریم و اعزام مبلغین به اماکن مذهبی سطح شهرستان از جمله مساجد روستاها در این ایام از برنامه‌های مهم همکاران تبلیغی بنده است.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله ادامه داد: امسال نیز ۱۰۰ روحانی مستقر به مراکز کانون جمعیتی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز آموزشی و فرهنگی شهرستان سلسله اعزام شده‌اند که سراسر ماه مبارک رمضان به انجام تبلیغات اسلامی می‌پردازند.

    وی اعزام مبلغان دینی را مبنای تمامی برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در این برنامه‌ها که عمدتاً در روستاهای شهرستان متمرکز هستند، جلسات پرسش و پاسخ مساجد و تفاسیر قرآن کریم و نیز برنامه‌های قرآنی در مراکز مذهبی، همه و همه با حضور مبلغین شکل می‌گیرد و اجرا می‌شود.

    حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حدود ۱۲۰ مسجد در شهرستان سلسله و در سطح روستاها وجود دارد، افزود: از این تعداد، حدود ۱۰۰ مسجد فعال هستند که برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان توسط مبلغین اعزامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در این ۱۰۰ مسجد صورت می‌گیرد.

    وی در پایان گفت: این تعداد مبلغ روحانی عمدتاً اعزامی از شهرهای تهران، قم و اصفهان می‌باشند.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: لرسو

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *