×

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان :
افزایش هفت درصدی تعرفه آب در لرستان

  • شهریور ۱۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه تعرفه آب نسبت به سال گذشته برای مصارف متعارف هفت درصد افزایش داشته است، گفت: اما تعرفه فاضلاب هیچ افزایشی نداشته است.

    افزایش هفت درصدی تعرفه آب در لرستان
  • حمیدرضا کرموند در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر افزایش تعرفه آب و فاضلاب، اظهار کرد: امسال شاهد افزایش هفت درصدی تعرفه آب نسبت به سال گذشته هستیم، اما تعرفه فاضلاب هیچ افزایشی نداشته است.

    وی افزود: قیمت آب تا ۱۶ مترمکعب در ماه که ۲۴ مترمکعب در دوره  ۴۵ روزه بوده، هفت درصد افزایش پیدا کرده است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: این افزایش هفت درصدی برای مصارف متعارف است، اما برای مشترکاتی که مصرف نامتعارف دارند، افزایش ۱۶ درصدی اعمال می‌شود.

    کرموند گفت: به هر حال مشترکاتی که آب بیشتری مصرف می‌کنند، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

    وی با بیان اینکه نرخ تعرفه را شورای اقتصاد تعیین می‌کند، افزود: این افزایش قیمت با توجه به افزایش هزینه‌های آب و فاضلاب، تعمیرات، نیروی انسانی و اتصالات رقم بالایی نیست.

    این مقام مسوول تاکید کرد: حمایت از  مشترکاتی که مصرف را رعایت می‌کنند باعث شده که قیمت آب افزایش چندانی نداشته باشد.

    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت وضع بهداشت عمومی هدف و اولویت ما تامین آب برای همه مردم است.

    کرموند در پاسخ به این پرسش که تعرفه آب در همه استان‌ها یکسان است یا خیر، توضیح داد: نرخ‌ تعرفه بر اساس جمعیت متفاوت است به عنوان نمونه تعرفه آب در خرم‌آباد از دیگر شهرستان‌ها بیشتر است، بنابراین و قاعدتاً تعرفه آب در تهران از لرستان بیشتر است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *