×

امام جمعه الشتر: آتش فتنه ها فقط با نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد

  • مهر ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با اشاره به همه پرسی کردستان عراق گفت: استکبار وقتی از داعش نا امید شد، در تلاش برای ایجاد فتنه جدید در منطقه است.   به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره به لزوم توجه به معارف دینی و اعتقادی بخصوص شناخت ابعاد […]

    امام جمعه الشتر: آتش فتنه ها فقط با نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد
  • آتش فتنه ها فقط با نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد

    امام جمعه الشتر با اشاره به همه پرسی کردستان عراق گفت: استکبار وقتی از داعش نا امید شد، در تلاش برای ایجاد فتنه جدید در منطقه است.

     

    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره به لزوم توجه به معارف دینی و اعتقادی بخصوص شناخت ابعاد واقعه عاشورا، اظهار داشت: درس‌های قیام عاشورا برای عاشقان امام حسین(ع) و نسل جدید باید تبیین و تشریح گردد چرا که شناخت ابعاد واقعه عاشورا مهمترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن است.

     

    وی با اشاره به علل و عوامل قیام عاشورا، افزود: آنچه موجب شد تا جامعه عصر امام حسین(ع) در مقابل آن امام بزرگوار بایستند و فرزند رسول گرامی اسلام(ص) را با آگاهی به شهادت برسانند، خوردن لقمه حرام و توجه به مطامع دنیوی بود.
    خطیب جمعه الشتر ادامه داد: در آن دوران که فاصله زمانی زیادی از رحلت پیامبر اکرم(ص) نداشت، مردم با غفلت از دین به دنیا روی آورده بودند و دین فقط لقلقه زبانها بود و از هیچ تلاشی برای جمع آوری زرق و برق دنیا کوتاهی نکردند تا جاییکه در راه اهداف پست و مادی خود، مقابل چشم همگان فرزند پیامبر گرامی اسلام را به شهادت رساندند.
    وی با بیان اینکه قیام عاشورا موجب رسوایی کفار و منافقین شد، گفت: این حرکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) موجب شد تا نقاب از چهره منافقان دنیاطلب برداشته شود و دین مبین اسلام و صراط مستقیم حق پابرجا بماند.
    امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به همه پرسی جدایی کردستان عراق،این موضوع را فتنه جدید استکبار در منطه خواند و تصریح کرد: امروز که به فضل الهی ریشه داعش در منطقه نابود شده است اما استکبار و در راس آن، رژیم منحوس صهیونیستی با به جریان انداختن و حمایت از جدایی کردستان عراق، در صدد ایجاد فتنه جدید در منطقه است.
    وی ابراز داشت: آتش فتنه ها در منطقه وقتی خاموش خواهد شد که رژیم صهیونیستی نابود شود چرا که تا این غده سرطانی وجود دارد، فتنه ها ادامه دارد.
    حجت الاسلام موسوی خاطرنشان ساخت: کشور جمهوری اسلامی ایران به دقت اوضاع منطقه و نقشه شوم دشمنان را رصد میکند و لازم است تا کشورهای دیگر همچون عراق و ترکیه نیز در این امر نهایت مراقبت را داشته باشند.

    انتهای پیام/

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *