×

امام جمعه الشتر: مسئولان بگویند برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند

  • اسفند ۱۳, ۱۳۹۵
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با اشاره به شعار سال، گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال بسر می‌بریم لذا انتظار می‌رود تا مسئولان در مورد برنامه‌ها و اقدامات عملی خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش دهند. به گزارش نیساخبر به نقل ازلرسو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز […]

    امام جمعه الشتر: مسئولان بگویند برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند
  • امام جمعه الشتر با اشاره به شعار سال، گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال بسر می‌بریم لذا انتظار می‌رود تا مسئولان در مورد برنامه‌ها و اقدامات عملی خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مردم گزارش دهند.

    به گزارش نیساخبر به نقل ازلرسو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت همگانی اعم از همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

    وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به نام اقدام و عمل نام‌گذاری کردند، مسئولان بایستی عملکرد خود در ارتباط با تحقق اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش خرید مردم، تصریح کرد: تأکید می‌کنیم که مردم از تولیدات داخلی برای مصارف خود استفاده کنند و در عین حال اصناف نیز باید در فروش تولیدات خود، انصاف را بطور کامل رعایت نمایند.

    وی با تأکید بر لزوم نظارت بر بازار و قیمت‌ها، ادامه داد: نباید افزایش تقاضا برای خرید در بازار، بهانه‌ای برای گران‌تر شدن اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم شود چرا که گاهاً مشاهده شده است که عده‌ای سودجود از هر فضایی سوء استفاده می‌کنند تا کالای خود را به قیمت‌های گزاف به فروش برسانند.

    حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به ۱۴ اسفند، سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: این نهاد کارهای بزرگی در راستای خدمت به محرومان جامعه انجام داده است که بخشی از آن اقداماتی را که به آبروی نیازمندان لطمه وارد نمی‌کند را مسئولان این نهاد به مردم گزارش دهند.

    وی با تأکید بر لزوم گسترش روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه، بیان داشت: همه نیاز نیازمندان جامعه را کمیته امداد نمی‌تواند مرتفع سازد و انتظار می‌رود تا با مشارکت همگانی در گسترش روحیه احسان و نیکوکاری در راستای زدودن فقر در جامعه بیش از پیش تلاش شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *