×

امام جمعه سلسله: گاهی نیروی انتظامی باید تاوان سوءمدیریت برخی مدیران را بپردازد

  • مهر ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه سلسله گفت: گاهی نیروی انتظامی باید تاوان سوءمدیریت برخی مدیران را بپردازد. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد موسوی عصر امروز در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با بیان اینکه آنچه در مسائل اقتصادی و آزادی و پیشرفت مملکت تاثیرگذار است، امنیتی است که به برکت مجاهدت‌های نیروی انتظامی حاصل می‌شود اظهار داشت: […]

    امام جمعه سلسله:  گاهی نیروی انتظامی باید تاوان سوءمدیریت برخی مدیران را بپردازد
  • صبحگاه مشترک نیروی انتظامی - بجنورد و لامرد

    امام جمعه سلسله گفت: گاهی نیروی انتظامی باید تاوان سوءمدیریت برخی مدیران را بپردازد.

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد موسوی عصر امروز در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با بیان اینکه آنچه در مسائل اقتصادی و آزادی و پیشرفت مملکت تاثیرگذار است، امنیتی است که به برکت مجاهدت‌های نیروی انتظامی حاصل می‌شود اظهار داشت: بی‌شک مجاهدت‌های خاموش نیروهای امنیتی و نظامی است که فرصت جولان مستکبرین و معاندین را در مرزهای کشور گرفته است.

    وی با اشاره امنیت پایدار موجود در کشور به رغم ناامنی‌های موجود در منطقه، عنوان کرد: به برکت وجود این امنیت پایدار، جمهوری اسلامی ایران به سمت آرمان‌های والای انقلاب حرکت می‌کند و این امر مدیون مجاهدت‌ها و اقتدار تلاشگران عرصه نیروی انتظامی است.

    موسوی با اشاره به سعه صدر و قدرت عمل به عنوان عواملی که باید در اعضای نیروی انتظامی موجود باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی نیروی انتظامی باید تاوان سوءمدیریت برخی مدیران را بپردازد لذا باید عوامل نیروی انتظامی در مواجهه با چنین شرایطی سعه صدر خود را بالا ببرند.

    وی با انتقاد شدید از عدم نظارت و پیشرفت زیرساخت‌های جاده‌ای و عملکرد ضعیف اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان سلسله تصریح کرد: متاسفانه روزانه در مسیرهای حادثه‌خیز شهرستان سلسله شاهد تصادفات و خسارات جانی و مالی فراوانی هستیم و به دلیل اینکه مردم به مدیرکل مربوطه دسترسی ندارند مجبور می‌شوند ناراحتی خود را از وضعیت موجود بر سر نیروی انتظامی خالی کنند.

     امام جمعه سلسله با اشاره به مکاتبه انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی افزود: آمار و ارقام داده شده از جانب آن اداره در سال‌های گذشته دردی را  از مردم دوا نمی‌کند عملکرد مناسب و چیزی که برای مردم قابل لمس باشد ملاک قرار خواهد گرفت.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *