×

امام جمعه موقت الشتر: ملت ایران از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسدامام جمعه موقت الشتر گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که در هر حال پشتیبان این نظام مقدس و ولایت فقیه می‌باشند و در این راه، از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند.

  • کد نوشته: 2357
  • بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
  • ۰
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که در هر حال پشتیبان این نظام مقدس و ولایت فقیه می‌باشند و در این راه، از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند.  حجت‌الاسلام «صالحی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: مردم […]

    امام جمعه موقت الشتر: ملت ایران از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسدامام جمعه موقت الشتر گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که در هر حال پشتیبان این نظام مقدس و ولایت فقیه می‌باشند و در این راه، از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند.
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند که در هر حال پشتیبان این نظام مقدس و ولایت فقیه می‌باشند و در این راه، از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند.

     حجت‌الاسلام «صالحی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: مردم و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، یکبار دیگر وحدت و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

    وی افزود: مردم نشان دادند که در هر حال پشتیبان این نظام مقدس و ولایت فقیه می‌باشند و در این راه، از هیچ تهدید و تحریمی نمی‌هراسند.

    خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه این انقلاب آسان به دست نیامده که آسان از دست برود، ابراز داشت: در یوم‌الله ۲۲ بهمن، مردم بار دیگر نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و تا جان در بدن دارند، از آرمان‌های این انقلاب دفاع می‌کنند.

    وی خط مشی سیاست‌مداران آمریکایی را در تقابل با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران، رفتار و سیاست آمریکا را قبول ندارند چرا که سردمداران کاخ سفید همواره با خوی استکباری در صدد ضربه زدن به بشریت و اسلام و مسلمانان بوده و هستند.

    حجت‌الاسلام صالحی اقدامات آمریکا مبنی بر تهدید و تحریم‌ را ناشی از ترس از جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: آمریکا، شیطان اکبر است و جهان وقتی روی آرامش و آسایش را به خود خواهد دید که استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایتکار از بین برود.

    وی با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا نداشته و ندارند، بیان داشت: آمریکا دشمن بشریت است چرا که هر جا نشانه‌ای از جنایت و ظلم وجود دارد، رد پای سیاستمداران آمریکایی در آنجا مشاهده می‌شود.

    امام جمعه موقت الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه(س)، بر لزوم برگزاری مراسمات عزای آن بانوی بزرگوار در سطح شهر تأکید و ابراز داشت: حضرت فاطمه(س)، الگوی تمام عیار برای زنان مسلمان در همه ابعاد زندگی است و همه بانوان مسلمان باید سیره و روش آن بانوی والامقام را سر لوحه زندگی خود قرار دهد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *