×

امکانات بیمارستان الشتر در شأن جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان نیست

  • اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: امکانات بیمارستان الشتر در شأن جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان سلسله و پاسخگوی نیازهای اولیه این مردم نیست. به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام «صالحی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با انتقاد شدید از کمبود امکانات بیمارستان الشتر، گفت: امکانات این بیمارستان در شأن جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان سلسله […]

    امکانات بیمارستان الشتر در شأن جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان نیست
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: امکانات بیمارستان الشتر در شأن جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان سلسله و پاسخگوی نیازهای اولیه این مردم نیست.

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام «صالحی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با انتقاد شدید از کمبود امکانات بیمارستان الشتر، گفت: امکانات این بیمارستان در شأن جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان سلسله و پاسخگوی نیازهای اولیه این مردم نیست.

    وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در این بیمارستان، افزود: اگر کسی نیاز به درمان فوری داشته باشد، به علت نبود متخصص جان خود را از دست خواهد داد و این امر شایسته مردم همیشه در صحنه شهرستان سلسله نیست.

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: امیدواریم مسئولین صدای ما را بشنوند و به مشکلات موجود در بیمارستان الشتر رسیدگی کنند و این بیمارستان را که از حداقل امکانات برخوردار نیست را تجهیز نمایند تا مردم مجبور نباشند بیماران خود را با هزینه‌های بالا به مرکز استان منتقل کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و ضمن با اهمیت شمردن این رویداد، بیان داشت: امروز همگان اذعان دارند که کشور جمهوری اسلامی ایران از امنیت بالایی برخوردار است و این در حالی است که کشورهای اطراف ما در ناامنی بسر می‌برند و باید گفت که این امنیت مرهون حضور همیشگی مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در صحنه‌های حساسی همچون انتخابات است.

    حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا حضور مردم را کمرنگ کنند اما ملت هوشیار است و می‌داند که هر چه حضور پررنگ‌تر باشد، امنیت جامعه بیشتر خواهد بود و اثرگذاری این نظام مقدس اسلامی در معادلات جهانی بالاتر خواهد رفت.

    وی انتخاب اصلح را موجب پیشرفت کشور ذکر و ابراز داشت: وظیفه‌ای که بر دوش مردم هست، انتخاب اصلح از میان افرادی است که برای انتخابات ریاست جمهوری به تأیید شورای نگهبان رسیده‌اند.

    خطیب جمعه الشتر افزود: اصلح کسی است که برای رونق گرفتن اقتصاد و در حمایت از اقشار مستضعف و محروم برنامه داشته باشد و شعارهای خود را عملی سازد.

    وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر(ع)، شبیه‌ترین افراد از لحاظ جسمی و خلق و خو به پیامبر اسلام(ص) بود.

    امام جمعه موقت الشتر با اشاره به نیازهای قشر جوان جامعه و بخصوص اشتغال جوانان، افزود: نیازهای جوانان جامعه باید به خوبی شناسایی و در مسیر رفع این آنها باید اقدامات عملی صورت گیرد که امروزه مهم‌ترین این نیازها، اشتغال جوانان است.

    وی تصریح کرد: جوانان از مسئولین، اشتغال می‌خواهند و انتظار می‌رود اولویت اقدامات دولت، ایجاد شغلی آبرومند برای قشر جوان جامعه باشد.

    امام جمعه موقت الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و هفته سربازان گمنام، بیان داشت: همه کسانی که در عرصه امنیت این کشور تلاش می‌کنند مأجور هستند.

    وی ادامه داد: امروز با وجود تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)، این کشور در اوج امنیت بسر می‌برد و این در حالی است که کشورهای همسایه ایران از امنیت برخوردار نیستند که این امر مرهون مجاهدت‌های خالصانه سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) که در خط مقدم امنیت هستند، می‌باشد.

    خطیب جمعه الشتر تأکید کرد: تا نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای حراست از امنیت این کشور در صحنه حضور دارند، دشمنان این نظام نخواهند توانست کوچکترین صدمه‌ای به کشور بزنند یا اینکه امنیت ما را مورد تهدید قرار دهند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *