×

گزارش/انتقاد مردم الشتر از ۱۴ سال بلاتکلیفی شهرک صنعتی این شهرستان

  • کد نوشته: 4745
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • شهرک صنعتی سلسله واقع در روستای امیرآباد ندر این شهرستان از جمله طرح‌های عمرانی و زیرساختی می‌باشد که پس از گذشت بیش از یک دهه همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد. به گزارش نیساخبر؛ شهرک صنعتی سلسله واقع در روستای امیرآباد ندر این شهرستان از جمله طرح‌های عمرانی و زیرساختی می‌باشد که پس از گذشت بیش […]

    گزارش/انتقاد مردم الشتر از ۱۴ سال بلاتکلیفی شهرک صنعتی این شهرستان
  • شهرک صنعتی سلسله واقع در روستای امیرآباد ندر این شهرستان از جمله طرح‌های عمرانی و زیرساختی می‌باشد که پس از گذشت بیش از یک دهه همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

    به گزارش نیساخبر؛ شهرک صنعتی سلسله واقع در روستای امیرآباد ندر این شهرستان از جمله طرح‌های عمرانی و زیرساختی می‌باشد که پس از گذشت بیش از یک دهه همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

    اهالی روستای امیرآباد ندر ضمن انتقاد شدید از ادامه روند توقف این طرح، می‌گویند: به امید آنکه برای جوانان این روستا، کار ایجاد شود، به توصیه مسئولین وقت اقدام به واگذاری زمین‌های کشاورزی خود جهت ایجاد شهرک صنعتی نمودیم اما امروز و پس از گذشت ۱۴ سال، نه تنها طرح مذکور پیشرفتی نداشته بلکه اراضی کشاورزی را نیز از دست دادیم.

    در این فیلم، یکی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی از قیمت بالای زمین در این شهرک انتقاد می‌کند و می‌گوید: با این قیمتی که مسئولین بر آن تأکید دارند، نمی‌توان امید به سرمایه‌گذاری در اینجا را داشت چرا که وقتی در سایر شهرهای کشور به قیمت بسیار پایین‌تر می‌توان زمین خرید و سرمایه‌گذاری کرد، ترجیح می‌دهم همان جا سرمایه‌گذاری کنم.

    گزارش کامل صحبت‌های مردم را در فیلم زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

     تهیه گزارش: اسدالله محبی-حبیب الله بیاتی


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *