×

نماینده ولی فقیه در لرستان:
انرژی مثبت ورزشکاران، اراده‌ ما را مصمم می‌کند

  • کد نوشته: 15064
  • تیر ۱۳, ۱۴۰۰
  • ۰
  •  نماینده ولی فقیه در لرستان می‌گوید: به انرژی مثبت جوانان ورزشکار افتخار می‌کنیم چراکه اراده‌ ما را مصمم می‌کند.

    انرژی مثبت ورزشکاران، اراده‌ ما را مصمم می‌کند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی دوازدهم تیرماه در دیدار با سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و اعضای هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه ورزش در ایران اسلامی دنباله راه شهیدانی مانند سردار قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: ورزشکاران در عرصه‌های مختلف نماینده ملت ایران، شهیدان، جانبازان و اقشار مختلف هستند.

    وی با بیان اینکه وقتی یک ورزشکار در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کند دل مردم شاد می‌شود اما در مقابل دشمنان می‌خواهند هویت ملی را کمرنگ جلوه بدهند، ادامه داد: به انرژی مثبت جوانان ورزشکار افتخار می‌کنیم چراکه اراده‌ ما را مصمم می‌کند.

    شاهرخی با یادآوری اینکه پس از انقلاب، ورزش ایران در سطح جهان و المپیک جایگاه بهتری پیدا کرد، افزود: در بحث ورزش ظرفیت بسیاری وجود دارد و می‌توانیم به مراتب بهتر باشیم.

    امام جمعه خرم‌آباد در ادامه تاکید کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است و استعدادیابی در بین جوانان یک نیاز ویژه است.

    وی با بیان اینکه ورزشکاران نباید یکدیگر را تضعیف کنند، تاکید کرد: گاهی اختلافات درونی ما را از مسیر اصلی و اهداف دور می‌کند. ورزشکاران باید از هر نظر الگو باشند و تجربه ثابت کرده هرگاه آرامش بر ورزش حاکم و مدیران خودشان را وقف ورزش کنند نتیجه مثبت حاصل می‌شود.

    شاهرخی خاطرنشان کرد: کشتی لرستان در دهه ۷۰ شرایط خیلی خوبی داشت و حرف اول را در کشور می‌زد و الان نیز می‌تواند به جایگاه واقعی خودش برسد.

    به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و مرتضی قیاسی کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم که در المپیک توکیو حضور خواهند داشت با اهدای لوح، مورد تقدیر قرار گرفتند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *