×

انهدام دو باند بزرگ سارقان محموله خودروهای سنگین در پلدختر

  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده انتظامی پلدختر گفت: دو باند بزرگ سارق که در محورهای ارتباطی اقدام به سرقت محموله خودروهای سنگین در این شهرستان می‌کردند دستگیر شدند. به گزارش نیساخبر“صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: اعضای این دو باند به وسیله خودروهای سبک در محورهای مواصلاتی پلدختر_ اندیمشک و پلدختر _خرم‌آباد […]

    انهدام دو باند بزرگ سارقان محموله خودروهای سنگین در پلدختر
  • فرمانده انتظامی پلدختر گفت: دو باند بزرگ سارق که در محورهای ارتباطی اقدام به سرقت محموله خودروهای سنگین در این شهرستان می‌کردند دستگیر شدند.

    به گزارش نیساخبر“صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: اعضای این دو باند به وسیله خودروهای سبک در محورهای مواصلاتی پلدختر_ اندیمشک و پلدختر _خرم‌آباد (جاده قدیم ) و در طول آزادراه به خودروهای سنگین دارای محموله در حال حرکت نزدیک می‌شدند و از آن بالا رفته و اقدام به سرقت محموله آن‌ها می‌کردند.

    وی افزود: این دو باند سارق بیشتر به سرقت محموله‌های احشام  اقدام می‌کردند که توسط نیروی انتظامی پلدختر شناسایی و متلاشی شدند.

    فرمانده انتظامی پلدختر‌ گفت: از این دو باند بزرگ سارق محموله خودروهای سنگین تعداد پنج نفر دستگیر و مابقی اعضای باند تحت تعقیب هستند.

    این مسئول افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی اولیه به انجام ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند و در این رابطه سه دستگاه خودرو کشف شد که یکی از آنها سرقتی است.

    عبدالوند تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

    فرمانده انتظامی پلدختر از هموطنان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در مسیر جاده‌ها به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *