×

بازتاب گسترده سخنان امام خامنه‌ای در رسانه‌های آلمانی زبان

  • کد نوشته: 5133
  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رسانه‌های آلمانی زبان در گزارش‌های مختلفی به بخش‌های مهمی از سخنرانی ۱۴ خرداد رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ویژه انتقاد‌های ایشان به مبارزات ضد تروریستی غرب پرداختند.   به گزارش نیساخبر، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی بازتاب گسترده ای در رسانه های آلمانی زبان […]

    بازتاب گسترده سخنان امام خامنه‌ای در رسانه‌های آلمانی زبان
  • بازتاب گسترده سخنان امام خامنه‌ای در رسانه‌های آلمانی زبان

    رسانه‌های آلمانی زبان در گزارش‌های مختلفی به بخش‌های مهمی از سخنرانی ۱۴ خرداد رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به ویژه انتقاد‌های ایشان به مبارزات ضد تروریستی غرب پرداختند.

     

    به گزارش نیساخبر، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی بازتاب گسترده ای در رسانه های آلمانی زبان داشته است.

    نشریه “دی سایت” آلمان در این باره نوشت که رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای از شکست استراتژی غرب در مبارزه با داعش سخن گفت.

    رهبر انقلاب اسلامی بعد از حملات تروریستی لندن غرب را در گسترش تروریسم داعش مقصر ارزیابی کرده است. وی این انتقاد را به غرب وارد کرده است که در مبارزه با تروریسم داعش شکست خورده است.

    این نشریه آلمانی همچنین به این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که گفته بود این آتشی است که قدرتهای غربی خود مشتعل کرده اند و به خود آن ها بازگشته است.

    این نشریه آلمانی همچنین به محکوم کردن حمله تروریستی لندن و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این حملات از طرف ایران اشاره کرد.

    نشریه دی سایت همچنین نوشت که رهبر انقلاب در سخنان خود همچنین انتقادهای حسن روحانی که در دوران مبارزات انتخاباتی مخالفان خود را به عنوان افراط گرا ارزیابی کرده بود رد کرده و رفتار انقلابی را افراط گرایی ندانست.

    این نشریه آلمانی همچنین به این بخش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد که گفته بود ما باید از ایران در برابر این مسئله که دوباره تحت سلطه قدرت آمریکا و استبداد آن قرار گیرد مراقبت کنیم.

    روزنامه آلمانی زبان استاندارد نیز در گزارشی به بخش های مهمی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی پرداخته و نوشت: آیت الله خامنه ای به شکست استراتژِی غرب در برابر داعش انتقاد وارد کرد.

    این نشریه آلمانی نوشت که رهبر انقلاب زمان کوتاهی بعد از حمله تروریستی لندن از شکست استراتژِی غرب در مبارزه با جهادی ها و تروریسم داعش سخن گفت.

    روزنامه استاندارد نیز به این بخش از سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد که گفته بود این آتشی است که خود قدرتهای غربی آن را برافروخته اند و حالا دامن خود آن ها را گرفته است.

    این روزنامه اتریشی نیز نوشت که آیت الله خامنه ای اظهارات روحانی در دوران انتخاباتی اش که مخالفان خود را تندرو دانسته بود رد کرده و رفتار انقلابی را با افراط گرایی برابر ندانسته و انقلابی بودن را نیاز امروز جامعه خود دانست.

    استاندارد همچنین به تاکید مقام معظم رهبری برای جلوگیری از این مسئله که ایران دوباره تحت سلطه قدرت آمریکا قرار گیرد اشاره کرد.

    روزنامه آلمانی “دویچه ویرتشافتز ناخریشتن”، نیز در گزارشی به سخنان رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام اشاره کرده و نوشت: به گفته رهبر معظم انقلاب تروریسم آتشی است که قدرتهای غربی ها خود آن را برافروخته اند.

    به نوشته این روزنامه آلمانی خامنه ای همچنین از شکست استراتژیِ غرب در برابر جهادی ها از جمله داعش سخن گفت.

    سایت رادیو آلمان نیز در گزارشی نوشت که رهبر انقلاب از مبارزات ضد تروریستی غرب انتقاد کرد. آیت الله خامنه ای از شکست استراتژیِ غرب در برابر داعش سخن گفته و تروریسم را آتشی دانست که قدرتهای غربی آن را برافروخته اند و اکنون دامن آن ها را گرفته است.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *