×

بازدید فرمانده سپاه ناحیه الشتر از وضعیت “معتکفین ” درمساجد+عکس

  • کد نوشته: 4288
  • فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار نیساخبر ” فرمانده سپاه ناحیه الشتر از وضعیت معتکفین در مساجد این شهرستان بازدید ودرخصوص فواید وآثار اعتکاف در شخص وجامعه سحنانی ایراد کردند. سرهنگ محمود یوسفوند یکی از فواید اعتکاف را ایجاد زمینه مناسب برای اندیشیدن و تعقل دانست وافزود: شخص معتکف در مدت زمان اقامت خود در مسجد وبریدن از محیط […]

    بازدید فرمانده سپاه ناحیه الشتر از وضعیت “معتکفین ” درمساجد+عکس
  • به گزارش خبرنگار نیساخبر ” فرمانده سپاه ناحیه الشتر از وضعیت معتکفین در مساجد این شهرستان بازدید ودرخصوص فواید وآثار اعتکاف در شخص وجامعه سحنانی ایراد کردند.

    سرهنگ محمود یوسفوند یکی از فواید اعتکاف را ایجاد زمینه مناسب برای اندیشیدن و تعقل دانست وافزود: شخص معتکف در مدت زمان اقامت خود در مسجد وبریدن از محیط پرهیاهوی زندگی ، فرصتی میابد که گذشته خود را مرور و نقاط مثبت ومنفی آن را ارزیابی کند.

    وی  فراهم آوردن زمینه ی توبه و بازگشت  رایکی دیگر از فواید و آثار اعتکاف دانسته وتصریح کرد: گاهی مشغله های زیاد زندگی و مشکلات آن، ما را از خودمان غافلمی کند و فرصت ارزیابی و جبران عمل کرد گذشته را از ما می گیرد؛ اعتکاف این فرصت را در اختیار می گذارد تابه جبران نقایص و ضعف های خود بپردازیم و توبه کنیم.

     

    گزارش تصویری :

    [new_royalslider id=”10″]

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *