×

برخورد قاطع پلیس با افراد خاطی در چهارشنبه سوری

  • کد نوشته: 3432
  • اسفند ۲۴, ۱۳۹۵
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور لرستان گفت: : فردا رزمایش اجرای طرح نوروزی با حضور ۴۶ تیم خودرویی، ۳۲ تیم موتوری، ۱۱ ایستگاه پلیس به همراه ۱۳۰ نقطه پاس پیاده با همکاری ۳۷ هزار دانش آموز همیار پلیس آغاز می شود. به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک رئیس پلیس راهور لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران […]

    برخورد قاطع پلیس با افراد خاطی در چهارشنبه سوری
  • رئیس پلیس راهور لرستان گفت: : فردا رزمایش اجرای طرح نوروزی با حضور ۴۶ تیم خودرویی، ۳۲ تیم موتوری، ۱۱ ایستگاه پلیس به همراه ۱۳۰ نقطه پاس پیاده با همکاری ۳۷ هزار دانش آموز همیار پلیس آغاز می شود.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از سفیر افلاک رئیس پلیس راهور لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: فردا رزمایش اجرای طرح نوروزی با حضور ۴۶ تیم خودرویی، ۳۲ تیم موتوری، ۱۱ ایستگاه پلیس به همراه ۱۳۰ نقطه پاس پیاده با همکاری ۳۷ هزار دانش آموز همیار پلیس آغاز می شود.

     

    وی افزود: دانش آموزانی که به عنوان همیار پلیس با راهنمایی و رانندگی همکاری می کنند آموزش هایی را در رابطه با سرعت های غیر مجاز، ممنون بودن سبقت، صحبت راننده با تلفن همراه و یا خوردن و آشامیدن گذرانده اند.

     

    مرادی به تمهیدات پلیس برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری هم اشاره کرد و افزود: بر اساس سنوات گذشته امروز محل هایی که مستعد حادثه هستند شناسایی و تحت کنترل قرار گرفته اند.

     

    رئیس پلیس راهور لرستان افزود: افراد و خودروهایی که مواد آتش زا و منفجره داشته باشد و بخواهند با رفتارهای مخاطره انگیز موجب سلب آسایش دیگران شوند خودرو آن ها تا پایان تعطیلات توقیف و با آن ها برخورد می شود.

     

    مرادی به پنجشنبه آخر سال هم اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه بسیاری از مردم پنجشنبه آخر سال به زیارت قبور شهدا و آرامستان ها می روند طرح های ویژه ای را برای کنترل ترافیک داریم.

     

    وی در خصوص دستورالعمل جدید در سال ۹۶ برای افرادی که قصد گرفتن گواهی نامه دارند اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل جدید رانندگانی که قصد گرفتن گواهی نامه در سال ۹۶ را دارند در یک سال اول با محدودیت هایی شامل همراه داشتن رانندگان دارای گواهی نامه که خود مشمول ضوابط نباشند در هنگام رانندگی، کسب نمره منفی در هنگام تخلفات، محدودیت رانندگی در هنگام ۱۲ شب تا ۵ صبح و نیز حق رانندگی نداشتن تا بیشتر از ۲۵ کیلومتری شهر همراه هستند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *