×

برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان سلسله

  • کد نوشته: 3055
  • اسفند ۱۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  •   به گزارش نیساخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور اعضای این ستاد و به ریاست مهندس فلاح نژاد فرماندار برگزار گردید. در این جلسه، فرماندار در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات و تاکید بر قانون گرایی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

    برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان سلسله
  •  

    برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان سلسله

    به گزارش نیساخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور اعضای این ستاد و به ریاست مهندس فلاح نژاد فرماندار برگزار گردید.

    در این جلسه، فرماندار در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات و تاکید بر قانون گرایی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه و اهمیت دادن به آرا مردم است و تجلی این دستاورد را در ادوار مختلف انتخاباتی شاهد بوده ایم. وی در ادامه خاطرنشان کردند: هدف اصلی دولت علاوه بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، بحث سلامت انتخابات است که باید با پیروی از قانون و با امانت داری و رعایت اصل بی طرفی در این زمینه اقدام شود.

    فرماندار سلسله با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم، بر مبنای قانون و باشکوه خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو دو انتخابات با ماهیت متفاوت هستند که باعث حساسیت ویژه می شود. وی با تاکید بر تشویق روستاییان برای برگزاری انتخابات در روستاها، تصریح کرد: این امر مانع ایجاد مشکلات و تجمع در شهرهای شهرستان می شود.

    فرماندار با بیان اینکه از مجموع ۲۶۶ روستای شهرستان، ۱۵۳ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند، خاطرنشان کرد: تنها ۱۱۰ روستا دارای دهیاری و شورا هستند در حالی که تقسیم اعتبارات بر مبنای داشتن دهیاری است و ابراز امیدواری کرد: در تمام روستاهایی که کد تقسیمات کشوری دارند و ۴ کاندید داشته باشند انتخابات برگزار خواهد شد.

    در این جلسه، مسئولین کمیته های ستاد انتخابات گزارشی از عملکرد خود ارائه و برنامه های خود را جهت هر چه بهتر و باشکوه تر شدن انتخابات ارائه نمودند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *