×

رییس ورزش و جوانان سلسله:
برگزاری مراسم عروسی منجر به حذف تسهیلات ازدواج می‌شود

  • آبان ۲۲, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: چنانچه زوجین این شهرستان برخلاف  مصوبه‌ ستاد مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی اقدام کنند از دریافت تسهیلات ازدواج محروم می‌شوند. 

    برگزاری مراسم عروسی منجر به حذف تسهیلات ازدواج می‌شود
  • امین احمدپور  با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سلسله اظهار داشت: با توجه به تدوین شیوه نامه جدید ممانعت از برگزاری مراسم عمومی و تقسیم وظایف هریک از دستگاه های عضو ستاد مدیریت کرونا، وظیفه اداره ورزش و جوانان جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی است.

    وی تصریح کرد: برگزاری مراسم عروسی نقش مهمی در شیوع ویروس کرونا دارد بنابراین مقرر شده است زوجین برگزار کننده مجالس عمومی در این شهرستان از دریافت تسهیلات ازدواج محروم شوند.

    احمدپور به لزوم ترویج ازدواج ساده و پرهیز از برگزاری مراسم در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: مردم باید به این باور برسند که ویروس کرونا در حال حاضر تهدید کننده سلامت آنها است بنابراین باید از حضور در تجمعات و مجالس عمومی اجتناب کنند.

    ۴۷ هزار و ۵۴۰ لرستانی تا ۱۹ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۴۴ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

    پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *