×

بزرگترین رویداد فرهنگی قوم لر برگزار می شود

  • کد نوشته: 3071
  • اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
  • ۰
  • با عنوان جشنواره فرهنگی-دانشجویی «بلوط» دومین  رویداد فرهنگی قوم لر با عنوان جشنواره فرهنگی- دانشجویی «بلوط»،۱۶ و ۱۷اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار می شود. به گزارش نیساخبر به نقل از سفیر افلاک جشنواره فرهنگی-دانشجویی «بلوط» با حضور چهره ها و شخصیت های برجسته ملی قوم بزرگ لر از تمامی استان های لر نشین و سایر اقوام ایران […]

    بزرگترین رویداد فرهنگی قوم لر برگزار می شود
  • با عنوان جشنواره فرهنگی-دانشجویی «بلوط»

    بزرگترین رویداد فرهنگی قوم لر برگزار می شود

    دومین  رویداد فرهنگی قوم لر با عنوان جشنواره فرهنگی- دانشجویی «بلوط»،۱۶ و ۱۷اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

    به گزارش نیساخبر به نقل از سفیر افلاک جشنواره فرهنگی-دانشجویی «بلوط» با حضور چهره ها و شخصیت های برجسته ملی قوم بزرگ لر از تمامی استان های لر نشین و سایر اقوام ایران در دانشگاه تهران برگزار می شود.

    در این رویداد بزرگ فرهنگی که ۱۶ و ۱۷اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ عصر ادامه دارد، نمایشگاه فرهنگی با موضوعات متنوع صنایع دستی، گلونی، کتاب، محیط زیست، شهدا و مفاخر لر، پوشش محلی، عکاسی،  غذای محلی و… برپا می شود.

    اجرای موسیقی زنده توسط  ایرج رحمانپور، کورش اسدپور و جواد طالبی از هنرمندان برجسته لرستانی از جمله بخش های متنوع مراسم است.

    همچنین ساعت ۱۵روز سه شنبه۱۷اسفندماه با حضور هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشوری و مهمانان ویژه از چهره های علمی، سیاسی و فرهنگی از مدال آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو دوژانیرو برزیل تجلیل به عمل می آید.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *