×

بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان سلسله فاقد امکانات مخابراتی مناسب است

  • کد نوشته: 4618
  • اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان سلسله فاقد امکانات مخابراتی مناسب است که انتظار می‌رود نسبت به برطرف کردن مشکلات مخابراتی این نقاط تمهیدات لازم اندیشیده شود. به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان سلسله با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی […]

    بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان سلسله فاقد امکانات مخابراتی مناسب است
  • بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان سلسله فاقد امکانات مخابراتی مناسب است

    فرماندار سلسله گفت: بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان سلسله فاقد امکانات مخابراتی مناسب است که انتظار می‌رود نسبت به برطرف کردن مشکلات مخابراتی این نقاط تمهیدات لازم اندیشیده شود.

    به گزارش نیساخبر، قدرت الله فلاح نژاد ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان سلسله با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با حضور گسترده خود در انتخابات، مهر تأییدی بر عملکرد و فعالیت‌های مسئولان نظام زده و با مشارکت در تعیین سرنوشت خود، افراد شایسته را انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: در انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان رهبری که در شهرستان سلسله برگزار شد، ۸۲ شعبه به جمع‌آوری آرای مردم در شهرستان اختصاص یافت.

    وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره قبل، افزود: در شهرستان سلسله در دوره قبل نیز ۱۰۷ شعبه به کار جمع‌آوری آرای مردم در سطح شهرستان اختصاص یافت و در این دوره نیز تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی، باشکوه، قانونمند، سالم و با حضور حداکثری در شهرستان سلسله فراهم شده است.

    فرماندار سلسله با اشاره به در نظر گرفتن ۳۰ جایگاه در سطح شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، خاطرنشان کرد: در روز برگزاری انتخابات نیز اکیپ‌های مستند ساز برای تهیه مستند در سطح شهرستان فعال خواهند بود.

    فلاح نژاد با تأکید بر اینکه در خیابا‌ن‌های اصلی و پر تردد تبلیغات تا شعاع ۳۰ متر ممنوع  است، عنوان کرد: بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان فاقد امکانات مخابراتی مناسب است که انتظار می‌رود نسبت به برطرف کردن مشکلات مخابراتی این نقاط تمهیدات لازم اندیشیده شود.

    وی گفت: ایران اسلامی همواره برای پیشرفت و بالندگی به رأی و اعتماد مردم تکیه کرده و پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف در دوران انقلاب اسلامی حاصل شده مرهون اعتماد ملت به این نظام مقدس است.

    انتهای پیام/

    منبع: لرستان خبر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *