×

بیش از ۳۰ هزار نفر لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند

  • مهر ۱۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس سازمان حج و زیارت لرستان گفت: امسال بیش از ۳۰ هزار نفر از استان لرستان در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند و ۳۷ دفتر زیارتی در سراسر استان آماده ثبت نام از زائران هستند.   “محمد خسروی ” رئیس سازمان حج و زیارت استان لرستان  گفت: ثبت نام برای حضور در مراسم […]

    بیش از ۳۰ هزار نفر لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند
  • بیش از 30 هزار نفر لرستانی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند

    رئیس سازمان حج و زیارت لرستان گفت: امسال بیش از ۳۰ هزار نفر از استان لرستان در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند و ۳۷ دفتر زیارتی در سراسر استان آماده ثبت نام از زائران هستند.

     

    “محمد خسروی ” رئیس سازمان حج و زیارت استان لرستان  گفت: ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین از ۲ هفته قبل آغاز شده که در این مدت یکهزار و ۱۰۰ نفر از استان از طریق سامانه ثبت نام کرده اما پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰ هزار نفر از استان برای حضور در این مراسم شرکت کنند.

     

    وی اضافه کرد: در سراسر استان لرستان ۳۷ دفتر زیارتی آماده ثبت نام از زائران هستند و در تلاش هستیم برای رفاه حال زائرانی که در شهرهای کوچک هستند یک دفتر موقت راه اندازی شود.

    خسروی اعتبار سه ماهه را برای گذرنامه زائران ضروری دانست و افزود: زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند باید گذرنامه آنها حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و افرادی هم که فاقد گذرنامه هستند هر چه سریعتر برای دریافت آن اقدام کنند.

    به گفته وی برای هر یک زائران ۲۵ هزار تومان هزینه بیمه، ۱۰ هزار تومان هزینه خدمات دفاتر زیارتی و ۴۰ دلار هم برای صدور ویزا هزینه می شود که در مجموع ۱۹۴ هزار تومان برای ویزا و بیمه زائران هزینه می شود.

    رئیس سازمان حج و زیارت لرستان زائران امسال برای حضور در مراسم اربعین را ۳۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: سال گذشته ۲۳ هزار نفر از استان لرستان در مراسم اربعین شرکت کردند اما امسال به دلیل استقبال گسترده زائران بیش از ۳۰ هزار نفر در این مراسم شرکت می کنند که به همه زائران توصیه می شود حتما به صورت گروهی و کاروانی شرکت کنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی خدمات بهتری را دریافت کنند.

    وی بیان کرد: از ابتدای ماه صفر زائران راهی کربلا می شوند اما بیشترین زائران از ۱۰ تا ۲۰ صفر در مراسم اربعین شرکت می کنند و با وجود تعداد زائران امسال قرار است ۲ مرز دیگر برای اعزام اضافه شود اما زائران لرستانی از مرز مهران اعزام خواهند شد.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *