×

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:
تجمع و دورهمی در بوستان‌های لرستان ممنوع؛ رانندگان متخلف جریمه می‌شوند

  • فروردین ۱۲, ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهرهای استان از امروز بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، تجمع و دورهمی در بوستان‌ها، پارک‌ها شهرهای استان ممنوع است.

    تجمع و دورهمی در بوستان‌های لرستان ممنوع؛ رانندگان متخلف جریمه می‌شوند
  • سرهنگ مرتضی چغلوند با اشاره به ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و پارک‌های شهری اظهار داشت: با توجه به تداوم شیوه ویروس منحوس کرونا و اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهرهای استان از امروز بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، تجمع و دورهمی در بوستان‌ها، پارک‌ها شهرهای استان ممنوع است.

    وی ضمن تاکید بر در خانه ماندن و عدم حضور در مکان‌های تفریحی افزود: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی  پارک خودرو و اطراق در فضاهای سبز شهری ممنوع و ماموران  راهنمایی و رانندگی مطابق قانون  جریمه می‌شوند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان عنوان کرد: با توجه به ممنوعیت تردد در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ورودی و خروجی شهرها با جدیت  کنترل و با رانندگان متخلف برخورد و ۵۰۰ تا یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

    وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه همچنان در استان ادامه دارد بیان کرد: تردد شبانه  از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد در شهرهای استان همچنان ممنوع و رانندگانی که در این ساعت شبانه تردد کنند بر اساس قانون جریمه می‌شوند.

    چغلوند گفت: از کلیه مردم استان لرستان انتظار داریم با در خانه ماندن و عدم حضور و دور همی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *