×

تشریح آخرین وضعیت پل «کاکارضا»؛ سازه اصلی زمستان آماده می‌شود

  • شهریور ۲۹, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تمام اعتبار پروژه پل کاکارضا تامین شده و سازه اصلی طرح زمستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    تشریح آخرین وضعیت پل «کاکارضا»؛ سازه اصلی زمستان آماده می‌شود
  •  وحید کرم الهی اظهار داشت: سیل سال ۹۸ خسارت‌های زیادی به حوزه زیرساختی لرستان وارد کرد که تخریب پل کاکارضا یکی از این خسارات بود.

    وی با بیان اینکه پروژه ساخت پل کاکارضا با توجه به میزان اعتبار و حجم پروژه جزو طرح‌های رتبه پنج این وزارتخانه است، افزود: اما با توجه به اهمیت این طرح یک پیمانکار رتبه یک برای ساخت آن در نظر گرفته شد.

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر حدود ۴۰ درصد است.

    کرم‌اللهی با اشاره به اینکه برای ساخت این طرح ۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تمام این اعتبار تامین شده و سازه اصلی طرح زمستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

    وی خاطرنشان کرد: اگر در فصل زمستان شرایط ‌آب و هوایی مساعد باشد بخش آسفالت ریزی آن نیز تکمیل می‌شود اما در غیر این صورت این پروژه در بهار ۱۴۰۰ به بره برداری می‌رسد.

     پل کاکارضا بهار ۹۸ و در پی وقوع سیل تخریب شد و در پی تخریب این پل در چند حادثه ناگوار تعدادی از هموطنانمان به واسطه نبود پل و همچنین نا ایمن بودن محور جایگزین شده بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *