×

در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛
تشریح برنامه‌های هفته تبلیغ در لرستان

  • تیر ۱, ۱۴۰۱
  • ۰
  • خرم‌آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در این استان را تشریح کرد.

    تشریح برنامه‌های هفته تبلیغ در لرستان
  • حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در لرستان اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و همچنین استاندار لرستان یکی از این برنامه‌ها است.

    وی با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های مردمی و همچنین ارائه مطالبات نیروهای انقلابی و حزب الهی در این جلسات عنوان کرد: سرکشی از طلبه‌های حوزه تبلیغ و شبکه امامت، نشست تخصصی با معاون آموزش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در کشور، همایش خادمین تبلیغ با حضور معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تجلیل از بازنشستگان تبلیغات اسلامی و… از دیگر برنامه‌های مدنظر خواهد بود.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، همچنین سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی نمایشگاه در نماز جمعه جمعه، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، غبار روبی قبور مطهر شهدا، پیاده روی خانواده تبلیغات اسلامی، تجلیل از خانواده شهدا و مبلغین شاخص مرحوم و… را از دیگر برنامه‌های هفته تبلیغ در لرستان برشمرد.

    حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف افزود: اعزام ۳۵۰ مبلغ به مناطق عشایری، اجرای ۱۰ هزار برنامه در فضای مجازی، برگزاری ۲۰۰ جلسه شورای راهبردی تبلیغ، برگزاری ۲۰ همایش تبلیغی، برگزاری پنج هزار مباحثه و سخنرانی در خصوص جمعیت و فرزند آوری، خدمت رسانی به هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌ها، در ایام کرونا را در این مدت داشته‌ایم.

    وی افزود: در چهار سال گذشته حدود ۱۳ هزار نفر اعزام مبلغ داشته‌ایم.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت ۳۵ امام محله، ۳۰ امام پایگاه اجتماعی و ۹۷ امام روستا در لرستان خبر داد و گفت: شبکه تبلیغی مستمر ما در طول سال نیز ۱۶۰ نفر هستند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *