×

مدیرکل تبلیغات اسلامی مطرح کرد:
تشکیل شبکه امامت تبلیغات اسلامی در لرستان

  • کد نوشته: 15114
  • تیر ۱۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  •  مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با حضور تقریباً ۱۹۹ نفر شبکه امامت تبلیغات اسلامی در سطح استان تشکیل شده است.

    تشکیل شبکه امامت تبلیغات اسلامی در لرستان
  • حجت‌الاسلام مهدی قدرتی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با گام دوم انقلاب و در فصل جدید فعالیت‌های خود، دایره فعالیتی خود را گسترش داده است و به دنبال خدمات‌رسانی فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

    وی با اشاره به این‌که سازمان تبلیغات اسلامی از همه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه حمایت می‌کند، عنوان کرد: در این راستا رسانه‌ها می‌توانند بلندگوی فعالیت‌ها و اقدامات تبلیغات اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باشند.

    قدرتی با اشاره به این‌که ما از فعالیت‌های کنش‌گران فرهنگی، فعالان فرهنگی و اجتماعی استقبال کرده و در این راستا حمایت‌هایی خواهیم داشت، عنوان کرد: سال گذشته استقبال خوبی از طرف فعالان فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی شد که نتیجه آن اجرای چندین عملیات موفق بود.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: عملیات‌هایی مانند محرم، سردار سلیمانی، ایام فاطمیه، فصل بندگی ماه رمضان و … طی سال گذشته برگزار شد.

    وی عنوان کرد: در بحث گفتمان سازی انتخابات ۱۴۰۰ نیز تبلیغات اسلامی ورود پیدا کرد و برنامه‌ریزی مطلوب و جدی در این رابطه انجام شد.

    قدرتی با اشاره به این که از مجموع روحانیون مستقر، امام روستا، امام محله، امام پایگاه اجتماعی و … یک شبکه امامت تشکیل شده، عنوان کرد: حدود ۲۰ پایگاه اجتماعی و حدود ۲۹ امام محله در استان فعال هستند که جمع آن‌ها با امام روستا، حدود ۱۹۹ نفر هستند که شبکه امامت تبلیغات اسلامی در سطح استان را تشکیل می‌دهند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *