×

تمدید زمان خرید اینترنتی کتب درسی تا ۲۲ خرداد

  • کد نوشته: 5082
  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • ثبت سفارش خرید اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ تا دوشنبه ۲۲ خرداد تمدید شد. به گزارش نیساخبر، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی و دانش‌آموزان پایه پیش دانشگاهی در سراسر کشور تا ۲۲ خرداد فرصت دارند؛ برای خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی […]

    تمدید زمان خرید اینترنتی کتب درسی تا ۲۲ خرداد
  • ثبت سفارش خرید اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ تا دوشنبه ۲۲ خرداد تمدید شد.

    به گزارش نیساخبر، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی و دانش‌آموزان پایه پیش دانشگاهی در سراسر کشور تا ۲۲ خرداد فرصت دارند؛ برای خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده اقدام کنند.
    خدانظر دریکوند افزود: دانش‌آموزان با مراجعه به سایت http://www.irtextbook.ir/ و وارد کردن شماره ملی و دانش آموزی پس از احراز هویت، کتاب‌های درسی را به صورت اینترنتی خریداری می کنند.
    وی گفت: کتاب‌های درسی خریداری شده توسط مدارس، توسط خود مدارس به دانش‌آموزان تحویل داده خواهد شد و پول کتاب‌های درسی نیز در هنگام خرید اینترنتی باید پرداخت شود.
    دریکوند افزود:‌ کتاب‌های درسی توسط مدارس از ۲۲ خرداد تا ۴ تیر در اختیار دانش آموزان  قرار می‌گیرد.
    وی تاکید کرد : برای مناطق محروم و افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند این امکان فراهم شده است تا مدیر مدرسه به صورت گروهی یا انفرادی کار ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی را انجام دهد.
    مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:‌ داوطلبان آزاد که تمایل به خرید تک‌جلدی کتاب‌های پایه پیش‌دانشگاهی دارند می‌توانند از مهر ماه با مراجعه به سامانه اقدام به خرید اینترنتی کنند.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *