×

توجه به جهاد کشاورزی همان توجه به تولید داخلی است

  • خرداد ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: توجه به بخش کشاورزی اهمیت‌دادن به تولید ملی است چرا که جهاد کشاورزی، بخش مهمی از تولیدات ملی را بر عهده دارد. به گزارش نیساخبر، به مناسبت هفته جهادکشاورزی مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی سلسله و ادارت تابعه با امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند. حجت الاسلام والمسلمین صالحی […]

    توجه به جهاد کشاورزی همان توجه به تولید داخلی است
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: توجه به بخش کشاورزی اهمیت‌دادن به تولید ملی است چرا که جهاد کشاورزی، بخش مهمی از تولیدات ملی را بر عهده دارد.

    به گزارش نیساخبر، به مناسبت هفته جهادکشاورزی مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی سلسله و ادارت تابعه با امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

    حجت الاسلام والمسلمین صالحی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزی به عنوان یکی از شاخص‌های مهم رشد و توسعه اقتصاد ملی محسوب می‌شود و می‌بایست با نگاهی علمی در جهت توسعه کشاورزی برای رونق تولید تلاش نمود.

    وی به لزوم توجه بیشتر به بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: توجه به بخش کشاورزی اهمیت‌دادن به تولید ملی است چرا که جهاد کشاورزی، بخش مهمی از تولیدات ملی را برعهده دارد.

    امام جمعه موقت الشتر جایگاه کشاورزان در دین مبین اسلام را ویژه برشمرد و خاطرنشان ساخت: دین اسلام به کشاورزی اهمیت فراوانی داده است تا جایی که پیامبر اسلام(ص) بر دستان کشاورز بوسه زده و دستان کشاورز را از آتش به دور دانسته‌اند.

    وی با تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات قابل توجه جهاد کشاورزی شهرستان ابراز داشت: هفته‌ی جهاد کشاورزی، هفته‌ی خدمت، تلاش و مجاهدت است و امیدواریم که شاهد تعامل و همکاری بیش از پیش بین این اداره و کشاورزان این شهرستان باشیم.

    منبع:فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *