×

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
ثبت و ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک ضرورت است

  • کد نوشته: 16436
  • شهریور ۱۴, ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ثبت و ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک ضرورت است و این مهم با همکاری بین نهادها، دستگاه‌های اجرایی و مردم محقق می‌شود.

    ثبت و ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک ضرورت است
  • حجت الاسلام هبت اله هاشمی در همایش «همیار شهید» که به میزبانی حوزه هنری لرستان در سالن ماه این حوزه هنری برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت و پاسداشت ارزش‌ها در دوران انقلاب و ایثارگری و سلحشوری رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روایت، ثبت، ضبط و انتشار این خاطرات و رویدادهای ارزشمند یک ضرورت است.

    وی تصریح‌کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره فداکاری، ایثار شهدا و رزمندگان قهرمان دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال به نسل جوان یک امر مهم است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

    مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان داشت: در دوران ۹۷ روزه مسئولیت خود در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران متأسفانه ۳۰ نفر از پدران ومادران شهدا و ایثارگران به فرزندان شهید خود پیوستند و این امر ضرورت توجه به تاریخ شفاهی را بیش از گذشته نشان می‌دهد.

    حجت الاسلام هاشمی به ابتکار حوزه هنری در برگزاری این همایش و کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: انتخاب نام همیار شهید انتخابی شایسته و درخور شأن این آئین است و از برگزار کنندگان این برنامه قدردانی می‌کنم.

    وی به اعلام آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در زمینه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی اشاره کرد و افزود: امیدوارم با همکاری بین نهادها و دستگاه‌های اجرایی شاهد تحولات خوبی در این عرصه باشیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *