×

جانباز ۷۰ درصد لرستانی به یاران شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 12653
  • خرداد ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • جانباز ۷۰ درصد دوران انقلاب «محمود محمدی» از شهرستان دورود پس‌از تحمل ۴۲ سال رنج ناشی از عوارض جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

    جانباز ۷۰ درصد لرستانی به یاران شهیدش پیوست
  • محمدرضا حقانی  اظهار داشت: جانباز دوران انقلاب که قریب به ۴۲ سال رنج و مشقت‌های جانبازی را به جان خرید و علیرغم ضایعات متعدد جسمی و حرکتی همواره الگو و سرمشق جامعه بود، آسمانی شد.

    وی افزود: محمود محمدی، سال ۵۷ دانشجوی تربیت معلم بود که در جریان مبارزه و تظاهرات علیه رژیم ستم‌شاهی به درجه جانبازی نائل آمد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دورود با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهید محمود محمدی فردا با حضور تعدادی از مسئولان با رعایت موازین بهداشتی در دورود برگزار می‌شود، افزود: پیکر مطهر این جانباز شهید شنبه ۱۷ خردادماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶ در گلزار خاتم‌الانبیاء (کارخانه سیمان) در جوار والدینش به خاک سپرده می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه باتوجه به شیوع بیماری کرونا و جهت حفظ سلامت جامعه هیچ‌گونه مراسم ختم و بزرگداشتی برای شهید محمود محمدی برگزار نخواهد شد، گفت: از خانواده این شهید معظم به‌خاطر عدم برگزاری مراسمات ختم و هم‌چنین برگزاری مراسم تشییع طبق شرایط خاص جامعه تشکر و قدردانی می‌کنم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *