×

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان: رزمایش عاشورائیان فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

  • کد نوشته: 5995
  • شهریور ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت:برگزاری رزمایش عاشورائیان می‌تواند هم تجلیلی از رزمندگان دفاع مقدس باشد و هم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر باشد. به گزارش نیساخبر،حبیب‌اله توکلی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح رزمایش رزمی فرهنگی عاشورائیان در خرم‌آباد بیان داشت:همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در یکی […]

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان: رزمایش عاشورائیان فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت:برگزاری رزمایش عاشورائیان می‌تواند هم تجلیلی از رزمندگان دفاع مقدس باشد و هم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر باشد.

    به گزارش نیساخبر،حبیب‌اله توکلی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح رزمایش رزمی فرهنگی عاشورائیان در خرم‌آباد بیان داشت:همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در یکی از شهرستان‌های استان اقدام به برگزاری بازسازی یکی عملیات‌های دفاع مقدس که رزمندگان لرستان در آن نقش داشته‌اند، می‌کند.

    وی افزود:امسال این برنامه به سپاه ناحیه خرم‌آباد محول شده و نمایش رزمی و فرهنگی به صورت زنده نمایش گذاشته می‌شود که خوشبختانه در شب اول شاهد اجرای خوب این نمایش بودیم.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند هم تجلیلی از رزمندگان دفاع مقدس باشد و هم می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر باشد.

    وی خاطرنشان کرد:رزمایش رزمی فرهنگی عاشورائیان که از امشب شروع شد به مدت یک هفته در محل رزمایش واقع در بلوار ۶۰ متری روبه‌روی کوی امام رضا برگزار خواهد شد و از مردم دعوت می‌شود از این برنامه دیدن کنند.

    توکلی اظهار داشت:برنامه رزمایش دفاع مقدس به خاطر همزمانی هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم یک هفته جلو آورده شد اما مابقی برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز ۳۱ شهریور به صورت روز شمار برگزار می‌شوند.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *