×

جانشین فرمانده سپاه لرستان: امروز کشور در سایه دفاع مقدس بوجود آمده است

  • کد نوشته: 5986
  • شهریور ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • جانشین فرمانده سپاه لرستان ‘ گفت: همه باید به یاد آوردند که در دفاع مقدس رزمندگان ما چه افتخاری را بدست آوردندو امنیت امروز کشور در سایه دفاع مقدس بوجود آمده است. به گزارش نیساخبر” سردار توکلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ازنا اظهار داشت: جایگاه سپاه پاسداران بسیار با اهمیت است و این […]

    جانشین فرمانده سپاه لرستان: امروز کشور در سایه دفاع مقدس بوجود آمده است
  • جانشین فرمانده سپاه لرستان ‘ گفت: همه باید به یاد آوردند که در دفاع مقدس رزمندگان ما چه افتخاری را بدست آوردندو امنیت امروز کشور در سایه دفاع مقدس بوجود آمده است.
    به گزارش نیساخبر” سردار توکلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ازنا اظهار داشت: جایگاه سپاه پاسداران بسیار با اهمیت است و این را می‌شود از دشمنی دشمنان اسلام که بعد از مقام ولایت بیشترین هجمه را به سپاه وارد می‌کند، متوجه شد.

    وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد وافزود: همه باید به یاد آوردند که در دفاع مقدس رزمندگان ما چه افتخاری را بدست آوردندو امنیت امروز کشور در سایه دفاع مقدس بوجود آمده است.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به حوادث میانمار خاطر نشان کرد: هلوکاست واقعی در میانمار در حال رخ دادن است که در سایه سکوت و بی تفاوتی مدعیان بین المللی در حال انجام است.

    وی در خصوص سپاه ازنا گفت: ما شهر ازنا را به نام مجاهد خستگی ناپذیر به نام حاج نوری میشناسیم و از فرمانده جدید ناحیه ازنا میخواهیم با توجه به نام ازنا که مزین به نام حاج نوری است جایگاه ازنا را از این که هست بالاتر ببرند.

    وی در توصیه‌ای به بسیجیان تصریح کرد:فضای ازنا را یکدست و یکصدا کنیم و هرگونه اختلاف سلیقه وجود دارد با گفتگو حل کنیم چرا که در شان نیرو‌های انقلاب نیست.

    وی به جاده ازنا اراک اشاره کرد و گفت: این مطالبه جدی و به حقی برای استان است و اگر این جاده چهار بانده بشود مشکلات لرستان و مشکل ترافیکی کشور حل می‌شود.

    جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: بستن راه و جاده اصلا اقدام مناسبی نیست و باید از راه قانونی پیگیری شود.

    وی به کیانپور نماینده دورود و ازنا اشاره کرد و گفت: باتوجه تخصص و آشنایی با این فضا پیگیری این موضوع را لازم اجراست.

    سردار توکلی به فرماندهان اخیر ناحیه ازنا اشاره کرد و از زحمات همه آنان از بالاخص شهید دهقان و سرهنگ بوالحسنی از اولین فرماندهان ازنا تا سرهنگ خاوریان کمال تشکر و قدردانی نمود.

    منبع: خبرگزاری بسیج

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *