×

جشنواره برداشت گردو در الشتر و یک حاشیه جنجال برانگیز+فیلم

  • کد نوشته: 6011
  • شهریور ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   جشنواره “برداشت گردو” با هدف معرفی سلسله بعنوان قطب تولید گردو در استان در حالی از سوی مسئولان برگزار شد که با حواشی جنجال برانگیزی همراه شد.   به گزارش نیساخبر، جشنواره برداشت گردو در شهرستان سلسله روز چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه با حضور برخی مسئولین،اصحاب رسانه و نیز باغداران و کشاورزان نمونه در منطقه […]

    جشنواره برداشت گردو در الشتر و یک حاشیه جنجال برانگیز+فیلم
  •  

    جشنواره “برداشت گردو” با هدف معرفی سلسله بعنوان قطب تولید گردو در استان در حالی از سوی مسئولان برگزار شد که با حواشی جنجال برانگیزی همراه شد.

     

    به گزارش نیساخبر، جشنواره برداشت گردو در شهرستان سلسله روز چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه با حضور برخی مسئولین،اصحاب رسانه و نیز باغداران و کشاورزان نمونه در منطقه توریستی کهمان برگزار شد.

     

    سلسله به عنوان قطب تولید گردو در استان لرستان همه ساله پذیرای افراد زیادی است که برای خرید این محصول به الشتر مراجعه می کنند.

     

    جشنواره “برداشت گردو” با هدف معرفی سلسله بعنوان قطب تولید گردو در استان در حالی از سوی مسئولان با دعوت از کارشناسان کشاورزی و مواد غذایی، سرمایه گذاران، اصحاب رسانه و تولیدکنندگان برتر محصولات غذایی استان برگزار شد که با حواشی جنجال برانگیزی همراه شد.

    منبع:سفیرافلاک

     

    حواشی این جشنواره که دیدن آن خالی از لطف نیست را می توانید در فیلم زیر مشاهده کنید

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *