×

جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان برگزار می‌شود

  • دی ۱۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی با مشارکت نیروهای مسلح و نهادهای حوزوی در استان برگزار می‌شود.

    جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان برگزار می‌شود
  • سرهنگ پاسدار محسن رشیدی  با اشاره به برگزاری جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی با مشارکت نیروهای  مسلح و نهادهای حوزوی در استان برگزار می‌شود، این جشنواره از نهم دی ماه آغاز و تا یکم اسفندماه ادامه دارد.

    وی در رابطه با محورهای جشنواره افزود: نقش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه و همچنین نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از جمله محورهای جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی است.

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در ۵ محور تالیف و ترجمه کتاب که مربوط به خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، تحقیق و پژوهش شامل مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصل نامه‌های علمی، فیلم نامه‌های بلند و کوتاه، چند رسانه‌ای از جمله کلیپ، موشن گرافیک و غیره و همچنین عکس  فیلم‌های داستانی و مستند  برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: حضوردر جشنواره برای عموم مردم آزاد است و هنرمندان، نویسندگان و اساتید جهت برجسته سازی نقش روحانیت در دفاع مقدس آزاد و می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *