وی افزود: عظمت کار شهید سردار سلیمانی این بود که در هر کجای دنیا، فارغ از رنگ، زبان، نژاد و مرز جغرافیایی نیاز به مجاهدت و حمایت از ملت های مظلوم بود، وارد میدان می شد و مصداق کاملی از یک فرد مومن انقلابی بود که تهی از هر گونه شعار و ادعا در میدان حمایت از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر زورگویان می ایستاد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به شهادت حاج قاسم، تصریح کرد: با شهادت سردار دلها، خون جدیدی در رگ های جوامع و ملت های آزاده دنیا جوشید و هر ساله در سالروز شهادتش، شاهد تقویت فرهنگ مقاومت در سراسر عالم هستیم.

گودرزی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به یک اسطوره و قهرمان جهانی تبدیل شده است، گفت: نام و یاد حاج قاسم باعث تقویت امید مستضعفان دنیا و افزایش یاس و حقارت قدرت های پوشالی نظام سلطه است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاج قاسم چهره اصلی ملت ایران را به دنیا نشان داد و به دنیا فهماند که ایران نه تنها هیچ هراسی ندارد بلکه همیشه ملتی فداکار دارد که حاضر است دستگیر مستضعفان عالم باشد و در برابر ظلم و استکبار مقاومت کند و همچنین امنیت و اقتدار ملتها را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی ثابت کرد که ایران نه تنها حامی تروریست نیست بلکه پیام آور امنیت و عزت در همه ملتها به معنای حقیقی کلمه است، افزود: حاج قاسم توجه دنیا را به ایران جلب کرد و نگاه دنیا را به این منطقه تغییر داد، با این حرکت توانست عظمت ایران را به دنیا نشان دهد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: با اتکا به نظام ارزشهایی که سردار سلیمانی، فریاد زننده آن بود، خواهیم دید که نظام سلطه سرنگون می شود، حاج قاسم و هر کسی که در منظومه فکری این سردار بزرگ قدم بردارد، زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج) که منجی حقیقی عالم بشریت است، خواهد بود.

انتهای پیام/