×

حمایت مادی و معنوی سپاه از ابتکارات و اختراعات دانش‌آموزان

  • کد نوشته: 5406
  • تیر ۱۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:سپاه از حرکت‌های علمی و ابتکارات و اختراعات دانش آموزان حمایت مادی و معنوی می‌کند و آمادگی کامل دارد تا برای کارآفرینی و اشتغال جوانان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند. به گزارش نیساخبر،به نقل از لرستان خبر ؛ سردار مرتضی کشکولی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی […]

    حمایت مادی و معنوی سپاه از ابتکارات و اختراعات دانش‌آموزان
  • حمایت مادی و معنوی سپاه از ابتکارات و اختراعات دانش‌آموزانفرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:سپاه از حرکت‌های علمی و ابتکارات و اختراعات دانش آموزان حمایت مادی و معنوی می‌کند و آمادگی کامل دارد تا برای کارآفرینی و اشتغال جوانان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

    به گزارش نیساخبر،به نقل از لرستان خبر ؛ سردار مرتضی کشکولی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی از همراهی و تعامل سازنده دستگاه تعلیم و تربیت تقدیر کرد و گفت: سپاه و بسیج ظرفیت‌های بی‌نظیری برای توسعه و پیشرفت کشور دارند که باید  از این ظرفیت برای کمک به دولت استفاده کرد .

    وی سپاه را مولود انقلاب عنوان کرد و گفت : سپاه فارغ از تمام نگاه‌ها، از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به دولت‌ها استفاده می‌کند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان توجه به حوزه‌های آموزشی و فرهنگی را راهبرد نوین سپاه معرفی کرد و افزود: برنامه‌های مهمی مانند آیه‌های تمدن، اردوی راهیان نور ، طرح هجرت و …  از جمله فعالیت‌هایی است که با هدف آموزش مهارت به جوانان و  کمک به آنان برای موفقیت در مسیر زندگی اجرا می‌شود .

    کشکولی تاکید کرد: سپاه از حرکت‌های علمی و ابتکارات و اختراعات دانش آموزان حمایت مادی و معنوی می‌کند و آمادگی کامل دارد تا برای کارآفرینی و اشتغال جوانان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

    وی سالم سازی تفریح گاه‌های عمومی را از جمله برنامه‌های سپاه اعلام کرد و گفت : چند سالی است که سپاه در این حوزه ورود کرده و تلاش می‌کند تا مراکز تفریحی و سیاحتی را برای استفاده خانواده‌ها سالم سازی کند.

    کشکولی به تعامل بسیار مثبت آموزش و پرورش با سپاه اشاره و اظهار کرد: آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مشترک نهایت همکاری را مبذول داشته است.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *