×

دادستان خرم‌آباد: مهلت تبلیغات کاندیداها شورا آغاز نشده است/تبلیغات پیش از موعد ممنوع است

  • اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دادستان خرم‌آباد گفت:هنوز مهلت تبلیغات کاندیداها شروع نشده است لذا هر گونه تبلیغات در این ایام طبق قانون ممنوع است و لذا انتظار داریم دادستان‌های استان با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها مانع تبلیغات پیش از موعد شوند. به گزارش نیساخبر،سعید رازانی ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران و دادستان‌های استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبان بیان داشت:همه […]

    دادستان خرم‌آباد: مهلت تبلیغات کاندیداها شورا آغاز نشده است/تبلیغات پیش از موعد ممنوع است
  • دادستان خرم‌آباد گفت:هنوز مهلت تبلیغات کاندیداها شروع نشده است لذا هر گونه تبلیغات در این ایام طبق قانون ممنوع است و لذا انتظار داریم دادستان‌های استان با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها مانع تبلیغات پیش از موعد شوند.

    به گزارش نیساخبر،سعید رازانی ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران و دادستان‌های استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبان بیان داشت:همه ما باید تابع قانون باشیم و تمام کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها برای ما یکسان هستند.

    وی افزود: با توجه به اینکه هنوز مهلت تبلیغات کاندیداها شروع نشده است لذا هر گونه تبلیغات در این ایام طبق قانون ممنوع است و انتظار داریم دادستان‌های استان با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها مانع تبلیغات پیش از موعد بشوند.

    دادستان خرم آباد با اشاره به این مطلب که قانون در بحث تبلیغات محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است گفت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی با اتومبیل، دیوار نویسی، چسباندن روی دیوارهای اداری و اماکن عمومی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی جرم محسوب شده و باید با این موارد برخورد لازم انجام شود.

    رازانی خاطرنشان کرد: تهمت و تخریب کاندیداها و همچنین از بین بردن آثار تبلیغاتی کاندیداها که در محل مجاز نصب شده‌اند طبق قانون جرم است و اگر کسی مدارکی از مجرم بودن کاندیداها دارد باید از مراجع قانونی عمل نماید.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *