×

دبیر جبهه مردمی استان لرستان: حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک‌تر است

  • کد نوشته: 3404
  • اسفند ۲۳, ۱۳۹۵
  • ۰
  • دبیر جبهه مردمی استان لرستان گفت: حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک‌تر است. به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم از بروجرد، بهرام بیرانوند امشب در همایشی به مناسبت روز شهدا و تکریم مادران و همسران شهدا که در مسجد ولیعصر این شهرستان برگزار شد با اشاره به ادعای برخی افراد مبنی بر […]

    دبیر جبهه مردمی استان لرستان: حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک‌تر است
  • بهرام بیرانوند2

    دبیر جبهه مردمی استان لرستان گفت: حمله فرهنگی دشمن از حمله نظامی خطرناک‌تر است.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از خبرگزاری تسنیم از بروجرد، بهرام بیرانوند امشب در همایشی به مناسبت روز شهدا و تکریم مادران و همسران شهدا که در مسجد ولیعصر این شهرستان برگزار شد با اشاره به ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه آن‌ها سایه جنگ را از سر کشور دور کردند اظهار داشت: آمریکا دشمن بیرونی ایران است و سابقه‌ای طولانی در دشمنی با ملت ایران  دارد و در حالی ما را از سیاهی می‌ترساند که قبلاً شاخ آن را شکسته‌ایم.

    وی با اشاره به تلاش دشمنان برای قطع بازوان ایران در منطقه افزود: در ابتدا لبنان و سوریه و عراق را به‌عنوان دوستان ایران مورد هدف قرار دادند و تاوان سنگینی از مردم این کشورها گرفتند و باوجود کشتن بسیاری از جوانان این کشورها آن‌ها در مقابل تهاجم دشمنان ایستادند و روسیاه آن‌هایی هستند که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دهند حال‌آنکه جوان سوری و عراقی تاوان ایران را می‌دهد.

    دبیر جبهه مردمی استان لرستان بابیان اینکه ما را از جنگی می‌ترسانند که مدت‌هاست به‌صورت نیابتی علیه کشور ادامه دارد، تصریح کرد: ایران به فضل خدا با حضور مستشاری فرزندان خود در این میدان کاری کردند که نقشه آنان در ایجاد خاورمیانه جدید نقش بر آب شود و مستشاران نظامی ایران سبب شدند این جنگ با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شود.

    وی اضافه کرد: در سوریه دولتی که رابطه عاطفی و سیاسی خوبی با مردم نداشت به‌جایی رسید که به مردم اعتماد کرده و سپاه پنجمی متشکل از قریب به ۱۲۰ هزار نفر از جوانان این کشور در آن تشکیل شد که ارتباطی تنگاتنگ با دولت دارد.

    بیرانوند بابیان اینکه آمریکا به بهانه حقوق بشر سر بشر را می‌برد و دست به اشغال کشورها می‌زند، خاطرنشان کرد: از بطن عراق حشد الشعبی زاده شد و صدها گردان از جوانان شیعه، اهل تسنن و حتی اقلیت‌های مذهبی دیگر به‌فرمان مرجعیت کارآمدی خود را اثبات کردند و حضور آن‌ها در جریان دفاع از عراق به‌صورت قانونی همچون بسیج و سپاه در ایران شد.

    وی بیان کرد: عده‌ای قصر نشین در داخل کشور نیز که همواره ملت ایران را از جنگ می‌ترسانند که محاسبات آن‌ها محاسبات ملت نیست و پس از انقلاب گنج روی گنج همچون طلحه و زبیر انبار کرده‌اند و برخی از آن‌ها امروز در مسند امور کشور هستند، محاسبات آن‌ها به‌واسطه دنیاطلبی و یا تأثیر دشمنان تغییر کرده می‌خواهند مردم را از جنگ بترسانند تا وادار به تسلیم شوند.

    دبیر جبهه مردمی استان لرستان تأکید کرد: جنگ اصلی امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی است، کدام دشمن می‌توانست ازنظر نظامی این‌قدر به ما آسیب بزند که با توجه به تحریم‌ها و نبرد فرهنگی علیه ما زده است. یک جامعه دین‌دار اسکار بگیرش فیلمی می‌سازد که در آن زنان و مردان ایران را هرزه نشان می‌دهد.

    وی تصریح کرد: درس حسین فهمیده را از کتب درسی به هر دلیل نانوشته و منطق غلطی به بهانه عدم به‌کارگیری کودکان و نوجوانان در جنگ حذف می‌کنند و می‌خواهند حضور آن‌ها در بسیج را محدود کنند و به بهانه آموزش انگلیسی روابط زن و مرد را آرام‌آرام از کلاس اول رواج می‌دهند و متأسفانه ده‌ها هزار مهدکودک کشور امروز تعالیم غرب را پرورش می‌دهند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *