عباس گودرزی  با اشاره به ترور شهید فخری زاده اظهار داشت: چنین اقداماتی نشان از هول و هراس نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از پیشرفت های چشمگیر ایران است.

وی افزود: وقتی دشمن می بیند این کشور با وجود همه تحریم ها، محدودیت ها، دشمنی ها و کینه توزی ها، همچنان با اقتدار مسیر حرکت به سمت قله های پیشرفت و عزت را طی می کند، نگران می شوند و دست به این گونه اقدامات می زنند و گمان می کنند که ترور این شخصیت ها می توانند چرخ پیشرفت را متوقف نماید اما خیال باطل است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشوری که شهادت دارد، شکست ندارد و قطعا به پیشرفت می رسد؛ کشوری که خون چنین انسان های بزرگی در مسیر استقلال، عزت و پیشرفت هایش ریخته می شود، این کشور روز به روز شکوفاتر می شود.

وی با بیان این که عده ای هنوز هم چشم امید به دشمن دارند گفت: کسانی که با وجود این جنایت ها چشم به مذاکره با دشمن دوخته و ظرفیت های کشور را هدف تیر خصومت قرار می دهد، باید برای آنها ابراز تاسف نمود.

گودرزی خاطر نشان کرد: پشت صحنه همه این جنایت ها آمریکای خبیث است که چشم دیدن پیشرفت این کشور را ندارند و این اولین باری نیست که دست به ترور می زنند بلکه در مقاطع مختلف و در دوره هایی از ابتدای انقلاب تاکنون این جنایت ها را مرتکب شده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی امام راحل و عظیم الشان چشم از جهان فرو بست، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه اش بیش از ۳۰ سال است که دشمن را بیرون دروازه ها نگه داشته است و امروز نیز با شهادت این عزیزانی که در مکتب امام(ره) بزرگ شده اند و سربازان ولایت اند در راه پیشرفت کشور خللی ایجاد نمی شود و این خون های شهدای هسته ای باعث پرورش نخبگان بیشتری خواهد شد.

وی اظهار داشت: این اقدامات دشمن حاکی از موفقیت های ایران در طول ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که آنها را نگران کرده است؛ مسئولان درس بگیرند و با توکل به خدا و تکیه بر ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات اقدام نمایند و دشمن را در رسیدن به اهداف ناامید کنند.

انتهای پیام/